فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا :

افزایش منافع نمایندگی ها در دستورکار سایپا است

عصر خودرو: دکتر جمالی تفکر گروه خودروسازی سایپا را جهانی شدن دانست و گفت: سایپا باید به یک برند بین المللی تبدیل شود و شرکت سایپا یدک نیز با تامین قطعات و اصلاح ساختار خود در آینده ای نزدیک به یک برند ملی تبدیل خواهد شد.

افزایش منافع نمایندگی ها در دستورکار سایپا است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، دکتر مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در نشستی صمیمانه با روسای انجمن های صنفی و اعضای کانون نمایندگان دیدار و به گفتگو پرداخت.

    در این مراسم که مهندس عموزاده عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، دکتر تقی زاده معاون بازاریابی و فروش سایپا، مهندس وحید زاده، مدیرعامل شرکت سایپا یدک، به همراه جمعی از معاونین گروه سایپا نیز حضور داشتند، مدیر عامل گروه سایپا گفت: سایپا یک فرصت و برند ملی است و نگهداری و ارتقای این برند وظیفه ای مهم برای همه ما است.

    وی افزود: سایپا با نیروهای متخصص و کارآمد نیاز به برنامه ریزی و هدایت صحیح دارد تا بتواند برنامه هایش را در جهت افزایش کمی و کیفی تولید اجرا کند.

    جمالی با اشاره به تجربیات کشورهای آلمان، ژاپن و کره که در چرخه صنعت خودروسازی فعالیت های چشمگیری دارند، گفت: این کشورها به شدت در بازار داخلی خود، انحصار طلب هستند و با 80 تا 90 درصد استفاده از محصولات وطنی به مصرف داخلی اهمیت ویژه می دهند در حالی که همواره ادعای داشتن آزاد ترین اقتصاد دنیا را نیز دارند.

    وی افزود: با بررسی بازار کشورهای مختلف و پیشرفته دنیا متوجه خواهیم شد که  آلمان 85 درصد، ژاپن 80 درصد و کره 90 درصد بازار داخلی خود را در اختیار محصولات داخلی خود قرار داده اند و طبق یک برنامه حمایتی، از نگرش و تعصب ملی مردم آن کشور در چرخه تولید صنعت خودرو و محصول داخلی استفاده می نمایند.

    مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: سایپا باید بتواند در جهت حفظ منافع مشترک با نمایندگی های خود به کسب و کار حداکثری و بهره برداری از بازار بیاندیشد و در این راستا شخصا در بخش های مختلف جلسات بسیاری داشته ام و تصمیم داریم از مدل و روش های مختلف بدست آمده بر اساس یک برنامه تدوین شده، منافع نمایندگان فروش را افزایش دهیم.

    مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در حال حاضر سعی بر این است که در راستای برنامه جهش تامین و  تولید حرکت کنیم تا محصولات با سرعت بیشتر به شبکه توزیع تزریق شوند و با یک برنامه منظم از سوی نمایندگان در جهت حفظ منافع مشترک گام موثر برداریم.

    وی افزود: با بررسی های انجام شده راهکارها و روش های  نوین بازاریابی را مورد توجه قرار داده ایم و مطمئنا قبل از ابلاغ با توجه به شرایط هر استان نسبت به تزریق مالی، مدل و رنگ ها ی متفاوت از تجربه و اطلاعات تک تک نمایندگی ها که ابزارهای متفاوتی را مد نظر دارند استفاده خواهیم کرد.

    وی گفت: گروه خودروسازی سایپا جهانی فکر می کند و باید به یک برند بین المللی تبدیل شود و بر اساس برنامه تعیین شده، سایپا یدک با تامین قطعات و اصلاح ساختار خود در آینده ای نزدیک به یک برند ملی تبدیل خواهد شد.

    مدیر عامل گروه سایپا گفت: تا به امروز چندین شرکت معتبر خودروساز خارجی آماده مذاکره با ما هستند که مطمئنا در جهت منافع مشترک شرکای تجاری خوبی را انتخاب خواهیم کرد.

    در ادامه این نشست دکتر تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا  ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نمایندگی های گروه سایپا گفت: در حال تدوین برنامه ای هستیم تا بتوانیم سود عملیاتی را افزایش داده و در این ارتباط پیشنهادات مختلف را تقدیم مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره گروه کرده ایم که ان شاء الله به زودی در این خصوص تصمیم خواهد شد.

    در پایان این نشست صمیمانه، مهندس نیکو دبیرکانون نمایندگان و تعدادی از روسای انجمن های صنفی گروه سایپا به ایراد سخنرانی و بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو