فونیکسریمکسبهتام

محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی هفته جاری

عصر خودرو : سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی در برخی از راههای مواصلاتی کشور را طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ مرداد ماه سال جاری را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی هفته جاری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، یاسر خالدی روز چهارشنبه  افزود: هم اکنون همه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است، ضمن آنکه تاکنون هیچ گونه مشکلی در این خصوص گزارش نشده است.
    وی با بیان اینکه طبق گزارش های ارسالی طی 3 روز آینده در برخی از محورهای مواصلاتی شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود، گفت: در این مدت برخی از محورهای استانهای آذربایجانشرقی، غربی، خراسان رضوی، ارتفاعات استان تهران، کردستان، گلستان و بخش های از استان هرمزگان شاهد ناپایداری های جوی و بارش های پراکنده خواهند بود، لذا هموطنان هنگام رانندگی در این راه ها با احتیاط کامل تردد کنند.
    وی گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز چهارشنبه 14 مرداد ماه تا ساعت 24:00 روز جمعه 16 مرداد ماه 94 از محورهای کندوان (کرج - چالوس)، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس همچنان ممنوع خواهد بود و تردد موتورسیکلت انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت ضروری در این مسیرها بلامانع است.
    خالدی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت14:00 روز جمعه 16 مرداد ماه تا 01:00 بامداد روز شنبه 17 مرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:00 روز جمعه 16مرداد تا 01:00 بامداد روز شنبه مورخ 17 مرداد از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
    همچنین در محور کندوان تردد کلیه تریلرها، کامیون ها و کامیونت ها همچنان ممنوع است و در محور هراز تردد کلیه تریلرها تا اطلاع بعدی ممنوع است و تردد کامیون ها و کامیونت ها از ساعت 06:00 تا 24:00 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از این محورها ممنوع شده است.
    به گفته خالدی، درمحور فیروزکوه تردد کلیه تریلرها از ساعت 00:08 تا24:00 روزهای چهارشنبه و جمعه 14 و 16 مرداد ماه 94 از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع خواهد بود و در محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان به دلیل مداخله با ترافیک شهری‏ و تردد در جاذبه های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت، معرفی شده است.
    تردد در محور میانه - زنجان واقع در استان آذربایجانشرقی تا 29 شهریور ماه 94 ساعت 7 تا 20:20 ، به دلیل اجرای عملیات سرامیک دیواره تونل حدفاصل کیلومتر 10 تا 11 ، مسدود و تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر تونل انجام می شود.
    سخنگوی مرکز مدریت راه های کشور، اظهار داشت: محور هراز تونل جدید گردنه امامزاده هاشم واقع در استان های تهران و مازندران تا 30 مهرماه 94، به دلیل اجرای عملیات کارگاهی و ایمن سازی تونل، مسدود و تردد به صورت رفت و برگشت از گردنه امامزاده هاشم و محورهای فیروزکوه و کندوان انجام خواهد شد.
    همچنین تردد در آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران(باند جنوبی)، مقطع واقع در استان البرز تا 24 شهریور روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 9 تا 15 به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز 20 مرداد بدلیل اجرای عملیات درزگیری و روکش آسفالت، حدفاصل پل حصارک تا تیر 200 ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
    وی یادآور شد: آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین(باند شمالی) مقطع واقع در استان البرز تا 24 شهریور روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 23:30 تا 4:30 به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز 20 مرداد بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل تیر 200 تا پل حصارک، تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد.
    وی گفت: بزرگراه تهران ـ فیروزکوه واقع در استان تهران روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 18 به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه و ایام تعطیلات رسمی بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل آبسرد تا پل شلمبه، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام می شود.
    محور هراز واقع در استان تهران روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 18 به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه و ایام تعطیلات رسمی، بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حدفاصل شهر آبعلی تا رستوران مرمر، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر)همزمان با اجرای عملیات، انجام خواهد شد.
    به گفته خالدی، براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده از یک هزار و 530 تردد شمار فعال درمحورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 1.5 درصد افزایش داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو