فونیکسریمکسبهتام

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

مشکل ترانزیتی محورهایی مانند کندوان و جاده هراز برطرف می‌شود

عصر خودرو: مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: با سیاست‌گذاری ناجا مشکل ترانزیتی محورهایی مانند سمنان، کندوان و واحدهای صنعتی جاده هراز برطرف می‌شود.

مشکل ترانزیتی محورهایی مانند کندوان و جاده هراز برطرف می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سید‌ مصطفی موسوی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی مرزن‌آباد که به‌ مناسبت هفته خبرنگار و با حضور خبرنگاران این شهرستان صورت گرفت، با اشاره به  اینکه شناسنامه‌دار کردن واحدهای صنعتی استان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ماست، اظهار کرد: مجوز هر واحد صنعتی که ظرف مدت سه‌ ماه تا یک‌سال از اخذ پروانه ساختمانی فعال نشود فسخ شده و زمین به سرمایه‌گذار دیگر تحویل داده می‌شود.

    وی از وجود 2 هزار و 500 واحد صنعتی در استان خبر داد و افزود: از این تعداد یک‌هزار و 40 واحد صنعتی در حال تولید و سرمایه‌گذاری هستند.

    مدیر‌عامل شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: به نسبت وسعت شهرک‌ها، شهرک‌های صنعتی آمل، ساری، بندپی بابل و سلمان‌شهر به‌عنوان فعال‌ترین شهرک‌ها به‌شمار می‌آیند.

    این مقام مسئول با اشاره به توسعه شهرک صنعتی مرزن‌آباد، خاطر‌نشان کرد: برای گسترش این شهرک، 30‌ هکتار از اراضی با امکانات برق و آب تملک شد و در صورت اعطای مجوز از محیط‌ زیست، استقرار سرمایه‌گذاران و توسعه شهرک فراهم می‌شود.

    موسوی از گازرسانی به شهرک صنعتی مرزن‌آباد تا پایان امسال خبر داد و اظهار کرد: با توجه به مهم‌ترین دغدغه واحدهای صنعتی، این شهرک پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی مرزن‌آباد طراحی شد و با گرفتن پیمانکار تا پایان سال‌جاری این خواسته واحدهای صنعتی برآورده می‌شود.

    وی سرمایه در گردش را از دیگر مشکلات همه واحدهای صنعتی دانست و یادآور شد: در جلسات متعددی که با استاندار و مدیرعامل بانک ملی داشتیم مشکلات واحدهای صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد در روزهای آینده به اتفاق مدیر‌عامل بانک ملی از شهرک صنعتی مرزن‌آباد بازدید شود تا از نزدیک، مدیران واحدهای صنعتی مشکلات خود را مطرح کنند.

    مدیر‌ عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در پایان در مورد مشکل ترانزیت مسیر کندوان و سایر نقاط استان، گفت: با طرح این موضوع در استانداری مازندران قرار شد تا از سوی راهور کشور تصمیماتی اتخاذ شود و با سیاست‌گذاری ناجای کل کشور، مشکل ترانزیتی محورهایی مانند سمنان، کندوان و واحدهای صنعتی جاده هراز برطرف شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو