فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خبر داد

ثبت روزانه ۳ هزار تخلف رانندگی در مشهد

عصر خودرو: مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه روزانه بین ۲ تا ۳ هزار تخلف رانندگی در مشهد ثبت می‌شود، گفت: جرائم رانندگان متخلف در صورت اطلاعات کافی در کمتر از یک دقیقه برای آنها پیامک می‌شود.

ثبت روزانه ۳ هزار تخلف رانندگی در مشهد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سید مهدی امامی‌میبدی اظهار کرد: در حال حاضر رانندگانی که تخلف آنها در دوربین‌های ثبت تخلف باشد جریمه و تخلف آنها در صورت اطلاعات کافی در کمتر از یک دقیقه برای آنها پیامک می‌شود.

    وی افزود: البته برای اطلاعات جامع‌تر نیازمند این هستیم که به لینک پلیس راهور کشور متصل شویم تا اطلاعات تمام خودروهای کشور که وارد شهر مشهد می‌شوند را داشته باشیم.

    امامی‌میبدی بیان کرد: دوربین طرح ترافیک را نیز در مبادی ورودی طرح ترافیک مشهد نصب‌ کرده‌ایم و در صورت ورود خودروهای متخلف در محدوده پلاک آنها ثبت و پلیس راهور برای جریمه ارسال می‌شود.

    مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در ارتباط با تعداد تخلف در شهر مشهد نیز گفت: به صورت روزنه بین 2 تا 3 هزار تخلف در شهر مشهد ثبت می‌شود و به صورت ماهانه حدود 800 هزار تخلف در شهر مشهد صورت می‌گیرد.

    امامی‌میبدی تصریح کرد: در حال حاضر دنبال این هستیم تا دوربین‌های ثبت تخلف را در شهر مشهد گسترش دهیم و برای این مهم از روش مشارکتی استفاده می‌کنیم و امیدوارم نیازهای خود را در یک برنامه زمان‌بندی یک‌ساله برطرف کنیم تا تعداد دوربین‌های ثبت تخلف از 80 به 200 دوربین برسد.

    مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: باید در مدیریت ترافیک سطح شهر از سیستم نوین استفاده کنیم تا شاهد کاهش تخلفات در سطح شهر باشیم البته از طرفی دیگر نیز باید زیرساخت‌ها و حمل‌ و نقل عمومی را در شهر گسترش دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط