فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در محور مواصلاتی هراز

عصر خودرو: رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران از ترافیک نیمه‌سنگین در محور مواصلاتی هراز خبر داد.

ترافیک نیمه‌سنگین در محور مواصلاتی هراز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، علی نوری‌پور گفت: در حال حاضر تردد در محور مواصلاتی هراز در دو سمت آمل به تهران و برعکس نیمه‌سنگین است.

    وی افزود: حجم تردد از آمل به سمت تهران در مناطقی همانند گزنک به پلور با بار ترافیکی بیشتری از دیگر نقاط روبرو است و در مسیر برگشت این مسیر نیز ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

    نوری‌پور با اعلام اینکه هوای بخش لاریجان مازندران صاف و در برخی مناطق نیمه‌ابری است، بیان کرد: راهداران و ماموران پلیس‌راه نیروی انتظامی به‌صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش قرار دارند تا خدمات مطلوب به مسافران و هم‌استانی‌ها ارائه شود.

    رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران اظهار کرد: تعداد زیادی از مسافران و گردشگران از استان‌های مختلف کشور برای سپری کردن تعطیلات در طبیعت شمال کشور از طریق محور مواصلاتی هراز راهی مازندران شدند و هم‌اکنون در مسیر بازگشت به مقاصدشان قرار دارند.

    این مسئول ادامه داد: تعدادی زیادی از هم‌استانی‌ها و همشهریان آملی هم برای گذراندن تعطیلات پایان هفته عازم مناطق ییلاقی و روستاهای خوش آب و هوای لاریجان مازندران شدند که این مهم تردد را در دو سمت کند کرده است.

    نوری‌پور در پایان گفت: پیش‌بینی می‌شود با نزدیک شدن به ساعات پایانی امروز بر حجم تردد و رفت و آمدها در این جاده شریانی کشور افزایش یابد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط