فونیکسریمکسبهتام

بخشدار نیاسر:

اجرای طرح کنارگذر اردهال کاشان آغاز شد

عصر خودرو: بخشدار نیاسر از توابع شهرستان کاشان از آغاز اجرای طرح کنارگذر اردهال به طول سه کیلومتر خبر داد.

اجرای طرح کنارگذر اردهال کاشان آغاز شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، حسینعلی معزمی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش نیاسر با برخورداری از 17 روستا و شهر، منطقه وسیعی است که وجود بارگاه حصرت سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع) در این منطقه جایگاه ویژه‌ای به آن بخشیده است.

    وی با اشاره به احتمال وقوع آتش‌سوزی در روستاهای این بخش به دلیل گازرسانی به این مناطق بدون پیش‌بینی‌های لازم و تصادفات متعدد در بزرگراه اردهال افزود: نظر به کمبود امکانات آتش‌نشانی در این بخش در نظر داریم طرح پایلوت ایجاد کانکس حاوی کپسول آتش‌نشانی در هر یک از روستاهای این بخش اجرا شود.

    به گفته وی، قول خرید یک دستگاه آتش‌نشانی به مبلغ 270 میلیون تومان توسط معاون دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در آینده‌ای نزدیک برای آستان حضرت سلطانعلی ابن امام محمد باقر (ع) داده شده است و یک دستگاه دیگر نیز توسط شهردار کاشان برای این آستان به زودی خریداری می‌شود.

    بخشدار نیاسر با اشاره به تصادفات مکرر در محور اردهال عنوان کرد: در راستای حل این معضل طرح کنارگذر اردهال به طول سه کیلومتر از ورودی بهار اردهال تا جاده دلیجان و با 600 میلیون تومان اعتبار اجرا می‌شود و در حال حاضر این طرح که با کمک خیرین برگزار می‌شود، عملیات خاکبرداری آن شروع شده است.

    معزمی از دیگر پروژه‌های عمرانی نیاسر به ساماندهی دیوار رودخانه اردهال اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح با پیشرفت فیزیکی 80 درصد با 200 میلیون تومان اعتبار در حال اجراست.

    به گفته وی، طرح جمع‌آوری فاضلاب و تصفیه‌خانه آستان اردهال نیز با 95 درصد پیشرفت فیزیکی توسط قرارگاه خاتم سپاه در حجم ساختمانی با برخورداری از آخرین مدل‌های روز و پیشرفته اجرا می‌شود.

    وی همچنین از افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی اردهال در شهریورماه خبر داد و یادآور شد: این درمانگاه طبق تفاهم‌نامه صورت گرفته بین بیمارستان بقیه‌الله (عج) و دانشگاه علوم پزشکی به بهره‌برداری می‌رسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو