فونیکسریمکسبهتام

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی:

جاده‌های روستایی «ایذه و باغملک» ترمیم و تکمیل می‌شود

عصر خودرو: معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی از ترمیم و تکمیل جاده‌های روستایی شهرستان‌های ایذه و باغملک خبر داد.

جاده‌های روستایی «ایذه و باغملک» ترمیم و تکمیل می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سیدحسین میرشفیع با اشاره به راه‌های روستایی و تکمیل آنها اظهار کرد: طرح راه‌سازی در روستاها به‌دلیل کمبود اعتبارات نیمه‌کاره باقی‌مانده و متاسفانه امسال نیز تخصیص اعتبار برای راه‌های روستایی نداشتیم.

    وی با بیان اینکه پیمانکاران راه‌سازی به سختی در حال کار کردن هستند، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به‌دنبال این هستیم که تمام پروژه‌های ناتمام را تا پایان امسال به سرانجام برسانیم.

    معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: باید بتوانیم از تمام ظرفیت‌های پیش‌بینی شده برای این پروژه‌ها استفاده کنیم تا هم کمکی به احداث جاده‌های مناطق زیر 20 هزار نفر جمعیت شده باشد و هم برای دهیاری‌ها، تمام راه‌های روستایی ترمیم شود.

    میرشفیع با اشاره به اینکه با انجام عملیات روکشی راه‌های روستایی برای شهرستان‌های ایذه و باغملک به‌دنبال انجام یک کار تقریبی هستیم، تصریح کرد: یک‌طرح ویژه نیز توسط نماینده شهرستان‌های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده است که نیاز به بررسی و مطالعات دارد.

    وی تشریح کرد: طرح مذکور برای اتصال شهرستان ایذه به استان چهارمحال و بختیاری بوده که از طریق ایجاد جاده از بخش سوسن به بازفت و جنوب شهرستان اردل پیش‌بینی شده است.

    میرشفیع با بیان اینکه این طرح در صورت انجام شدن و به نتیجه رسیدن یک کار بزرگ به‌حساب می‌آید گفت: پس از بررسی‌های طرح در صورت نیاز به مجوز ماده 215 این طرح اجرایی می‌شود و باید منتظر نتیجه ماند.

    وی با اشاره به جاده‌های روستایی باغملک خاطرنشان کرد: جاده شهر صیدون باغملک به دیشموک استان کهگلویه و بویراحمد احداث شده است و نیازمند بازسازی و ترمیم است.

    معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: این جاده باعث ایجاد ارتباط مستقیم بین استان‌های خوزستان و کهگلویه و بویراحمد می‌شود و از این رو خارج شدن مناطق دوردست از محرومیت و توسعه مناطق مرزی آن می‌شود.

    وی با اشاره به جاده روستایی شیوند و سادات حسینی گفت: قرار بود اعتبار این طرح توسط وزارت نیرو پرداخت شود و تا به امروز پس از گذشت سه دوره ریاست جمهوری این ارتباط جاده روستایی هنوز صورت نگرفته است.

    میرشفیع در پایان تصریح کرد: طرح‌هایی در منطقه وجود دارد که پیمانکار آن مشخص شده و امیدواریم که در همین بازدید بتوان روند اجرایی پروژه را تسریع کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو