فونیکسریمکسبهتام

پروژه های راهسازی لرستان رونق گرفت

عصر خودرو : فرماندار مرکز لرستان با اشاره به اجرای پروژه های حوزه راه استان لرستان گفت: هم اکنون اجرای این پروژه ها در سطح استان روند مطلوبی دارند.

پروژه های راهسازی لرستان رونق گرفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حبیب اله خجسته پور با اشاره به پروژه های حوزه راه لرستان و مرکز استان اظهار داشت: یکی از این پروژه های آزاد راه خرم آباد - اراک است که احداث آن جزو مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان لرستان است.

    وی با بیان اینکه پروژه آزاد راه خرم آباد - اراک مسیر اتصال شمال به جنوب کشور محسوب می شود عنوان کرد: هم اکنون این پروژه از سوی قرارگاه خاتم الانبیا در استان لرستان در حال اجرا است.

    فعالیت سه کارگاه بزرگ برای اجرای بزرگراه خرم آباد - اراک

    فرماندار مرکز لرستان با اشاره به اینکه این پروژه در قالب سه کارگاه بزرگ در حوزه استان لرستان در حال اجرا است تصریح کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این پروژه 960 میلیارد تومان است.

    خجسته پور با اشاره به پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه آزاد راه خرم آباد - اراک ادامه داد: هم اکنون روند پیشرفت این پروژه جلوتر از برنامه زمانبدی شده مدنظر است.

    وی با اشاره به اینکه مردم منطقه نیز همکاری مطلوبی برای اجرای این پروژه داشته اند گفت: با شروع دولت جدید روند اجرای این پروژه نسبت به سالهای گذشته تسریع یافته و قرارگاه خاتم الانبیا در این پروژه فعال شده است.

    فرماندار مرکز لرستان تصریح کرد: هم اکنون این پروزه در قالب سه کارگاه در دو شیفت در حال انجام کار است.

    فعال شدن پروژه راه آهن لرستان

    خجسته پور همچنین به روند اجرای پروژه های راه آهن استان لرستان اشاره کرد و گفت: راه آهن دورد - خرم آباد - اندیشمک هم اکنون عملیات اجرایی آن به صورت مطلوبی در حال انجام است.

    وی با بیان اینکه با ورود مدیریت ارشد لرستان مجوز 215 این پروزه اخذ شد گفت: پس از این اقدام عملیات اجرایی آن در استان شروع شد.

    فرماندار مرکز لرستان با بیان اینکه کلنک پروژه راه آهن دورود - خرم آباد - اندیمشک در سال 90 به زمین زده شده است گفت: این در حالیست که با گذشت چند سال این پروژه عملا تعطیل بود و عملیات اجرایی آن آغاز نشد.

    اجرای راه آهن لرستان توسط قرارگاه خاتم الانبیا

    خجسته پور با بیان اینکه با ورود مدیریت ارشد لرستان روند اجرای این پروژه ریلی آغاز شد گفت: همچنین اعتبار پیش بینی شده برای عملیاتی شدن این پروزه 600 میلیارد تومان است.

    وی با بیان اینکه اجرای پروژه راه آهن دورود - خرم آباد - اندیمشک از سوی قرارگاه خاتم الانبیا در استان در دستور کار قرار گرفته است گفت: در مسیر خط آهن لرستان 9 دستگاه تونل وجود دارد.

    فرماندار مرکز لرستان همچنین از وجود چهار کیلومتر پل در مسیر خط آهن لرستان خبر داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو