فونیکسریمکسبهتام

چراغ سبز پلیس به رانندگان متخلف

عصر خودرو : برابر قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ، خلافی خودروها وقتی از مرز یک میلیون تومان عبور کند می بایست به مالکان خودروها اطلاع داده شود.

چراغ سبز پلیس به رانندگان متخلف
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات پلیس می بایست به جهت تشدید ارتکاب تخلف ،خلافی خودروهایی را که از مرز یک میلیون تومان عبور کرده را به رانندگانشان اعلام کند

    سرهنگ کرمی اسد ، رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا در این خصوص می گوید ما اخطار کتبی به رانندگانی که خلافی خودرویشان بیش از یک میلیون است می دهیم اما این در حالی است که رانندگان گفته های پلیس را تکذیب می کنند و اظهار می کنند که با توجه به خلافی میلیونی شان اما از سوی پلیس اخطاری دریافت نمی کنند.

    بر اساس این گزارش کافیست خودرو راننده ای به دلیل ارتکاب تخلف به دستور پلیس متوقف شود آن گاه است که با یک استعلام پلیس راننده متوجه خلافی میلیونی اش می شود و اینجاست که خودرو را برابر قانون توقیف و به پارکینگ منتقل می کنند و تا زمانی که کل مبلغ خلافی پرداخت نشود خودرو به مالک تحویل داده نمی شود.

    اما سوال از پلیس این است که اگر اخطار به رانندگان داده می شد راننده به خود اجازه ارتکاب تخلف را می داد که منجر به توقیف خودرو و ممانعت از ادامه سفرش شود؟

    توقیف لنکروز با خلافی 11 میلیونی که رکورد خلافی های قبلی را پشت سر گذاشت این ادعای پلیس را رد می کند؛راننده خودروی لنکروز وقتی درخواست صدور برگه خلافی را می کند با یک برگه خلافی 5/5 متری روبه رو می شود که تعجب وی را برمی انگیزد!

    برابر آمار در سال 50 میلیون برگه جریمه صادر می شود ، جریمه هایی که مشخص نیست چرا و چطور صادر شده است و شاید پایه و اساسی ندارد.

    یک راننده  می گوید : خودرویی را در مزایده خریداری کرده ام و زمانی که برگه خلافی را دریافت کردم تاریخ ارتکاب تخلف در برگه خلافی با تاریخ مزایده مطابقت ندارد و تاریخ ارتکاب تخلف حکایت از آن دارد که در آن تاریخ ، خودرو در پارکینگ بوده است!

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو