فونیکسریمکسبهتام

ب ام‌و هامیج R معرفی شد

عصر خودرو: پس از گذشت حدود ۲ ماه از معرفی ب ام و ۳.۰ CSL Hommage در جشنواره سالانه خودروهای کلاسیک، شرکت خودروسازی ب ام و یک نسخه مخصوص پیست از این محصول را با پسوند R معرفی کرد که با تغییراتی نسبتاً خوب نسبت به مدل استاندارد معرفی شد.

ب ام‌و هامیج R معرفی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از بازار خبر، پس از گذشت حدود 2 ماه از معرفی ب ام و 3.0 CSL Hommage در جشنواره سالانه خودروهای کلاسیک، شرکت خودروسازی ب ام و یک نسخه مخصوص پیست از این محصول را با پسوند R معرفی کرد که با تغییراتی نسبتاً خوب نسبت به مدل استاندارد معرفی شد.
برای اضافه کردن پسوند R به انتهای نام ب ام و هامیج، شرکت سازنده ابتدا به سراغ طراحی این خودرو رفته و با الهام گرفتن از نسخه قدیمی مرتبط با این محصول، تغییراتی در طراحی آن ایجاد کرده است که بیشتر از همه، نقاشی بدنه خودروست که اول از هرچیز توجهات را به خود جلب می‌کند که در این خصوص ب ام و ابتدا یک رنگ اصلی سفید بر روی بدنه کشیده و سپس همچون خودروهای سری M خود، به نقاشی خطوط قرمز و آبی آسمانی و آبی پر رنگ پرداخته است. علاوه بر نقاشی بدنه چشم نواز نیز، ب ام و تغییراتی فیزیکی در طراحی کلی خودرو اعمال کرده که در قسمت جلویی خودرو شامل یک جلوپنجره جدید با ورودی‌های بزرگ‌تر و اندکی ساده‌تر نسبت به قبل با حاشیه‌های کرومی، مجموعه سپری جدید با بامپر زیر سپر اصلاح شده و دو ورودی هوای اطراف سپر که از حالت استوانه‌ای شکل به حالی گردی مانند درآمده‌اند، می‌شود. برای طراحی عقب هم طراحان همان اسپویلر و فرم چراغ‌های عقب مدل اصلی را در نظر گرفته‌اند، ولی دیفیوزر زیر سپر در این مدل جدید خیلی بزرگ‌تر از قبل شده است که همگی بر روی چهار عدد رینگ 21 اینچی آلیاژی بسیار سبک وزن سوار شده‌اند.
علاوه بر تغییرات بیرونی خودرو، ب ام و یک سری تغییرات را نیز برای داخل کابین در نظر گرفته تا هم به منحصر به فرد شدن خودرو کمک کرده باشند و هم بتوانند حس یک خودرو اسپرت مسابقه‌ای را بهتر به مخاطبانش انتقال دهد که شامل یک قفس رول محافظ، سیستم اطفا حریق، صندلی‌های ساخته شده از فیبرکربن و روکش شده با چرم، کمربندهای ایمنی شش نقطه‌ای، صفحه کیلومتری یکپارچه با سیستم چند رسانه‌ای کنسول مرکزی که در بالای داشبورد نصب شده، می‌شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو