فونیکسریمکسبهتام

آشنایی با ۸ مسیر شگفت انگیز دنیا

عصر خودرو : شهر بندری بن (Bonn) در مرکز آلمان و در کنار رودخانه راین بنا شده است. انبوه شکوفه های گیلاس در یکی از خیابان های این شهر که خیابان شکوفه گیلاس نام گرفته، آن را به یک جاذبه مهم گردشگری تبدیل کرده است.

آشنایی با ۸ مسیر شگفت انگیز دنیا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش بازار خبر، شهر بندری بن (Bonn) در مرکز آلمان و در کنار رودخانه راین بنا شده است. انبوه شکوفه های گیلاس در یکی از خیابان های این شهر که خیابان شکوفه گیلاس نام گرفته، آن را به یک جاذبه مهم گردشگری تبدیل کرده است.

    تونل عشق، اوکراین

    Klevan یک شهر کوچک در غرب اوکراین است. شهری قدیمی با قدمت 15 قرن. در نزدیکی حومه شهر، خط آهنی وجود دارد که به یک کارخانه محلیه متصل است. اطراف این مسیر پوشیده از گل است و یک تونل ایجاد کرده است. افسانه های محلی می گویند آرزوهای عاشقانه در تونل عشق، برآورده می شود.

    2. تونل گل رویایی ویستریا، ژاپن

    باغ کاواچی فوجی در شهر کیتاکیوشو ژاپن می باشد که دارای گونه های بسیار زیادی از گیاهان گلدار می باشد. زیباترین مکان این باغ، تونل رویایی و باورنکردنی ویستریا می باشد که بازدیدکنندگان می توانند در این تونل رویایی پیاده روی کنند. بهترین زمان برای بازدید از این تونل، فروردین و اردیبهشت است. گام برداشتن در این تونل، بسیار رویایی ست.

    3.  تونل درخت گینکگو در ژاپن

    درخت بیلوبا گینکگو در فرهنگ ژاپن مورد احترام است. شش درخت پس از واقع بمب هیروشیما باقی ماند که این گونه درخت با تکثیر و حفاظت تا به امروز زنده مانده است. بنابراین ژاپنی ها به این درخت به عنوان " درخت باروری از امید"و " درخت بازمانده" احترام می گذارند. این تونل در فصل پاییز، به اوج زیبایی خود می رسد.
    4. مسیر درختان پیچ اناری، پروتریا ، آفریقای جنوبی

    این درختان بنفش گرمسیری، بومی آمریکای جنوبی هستند. بیش از صد سال پیش نهال این درختان به آفریقا آورده شد. تخمین زده می‌شود که در حدود 70 هزار اصله درخت پیچ اناری (Jacarandas)، در پایتخت‌ این کشورها کاشته شده‌اند. به طوری که لقب شهر پروتریا، شهر جاکارِندا است. در این مسیر، درختان آنقدر زیبا و به هم نزدیک هستند که ایجاد یک تونل تاج مانند از گل بنفش کرده اند.

    5. تونل درختان سرو، کالیفرنیا

    تونل زیبایی از درختان سرو که قدمت آن به صدها سال می رسد.

    6. تونل شکوفه گیلاس، بن، آلمان

    شهر بندری بن (Bonn) در مرکز آلمان و در کنار رودخانه راین بنا شده است. انبوه شکوفه های گیلاس در یکی از خیابان های این شهر که خیابان شکوفه گیلاس نام گرفته، آن را به یک جاذبه مهم گردشگری تبدیل کرده است. همه ساله در فصل بهار، شکوفه های بی شمار گیلاس، علاقمندان و گردشگران زیادی را از کوچه های تنگ و باریک به این تونل زیبای صورتی رنگ می کشاند.

    7. تونل درختی زیبا و خیره کننده، ایرلند شمالی

    درختانی زیبا و تو در تو در امتداد بعضی از جاده های ایرلند شمالی  مسیر های زیبا و دلربا ایجاد میکننن و ما تنها کسانی که  اینطور فکر می کنیم  نیستیم  این راه عجیب و جالب اما زیبا یکی از مکان هایی زیبا برای  عکاسی در ایرلند شمالی است و در سریال بازی بازی تاج و تخت هم این تونل ها نشان داده شده است

    8. رائو گونکالو د کاروالیو، پورتو آلگره برزیل



    خیابانی با نام "رائو گونکالو د کاروالیو" در پورتو آلگره برزیل به دلیل پوشیده شدن با شاخ و برگ درختان خود به عنوان زیباترین خیابان جهان شناخته می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو