فونیکسریمکسبهتام

تخصیص اعتبار برای جاده آب‌باریک

تعریض فاز اول جاده مرگ جان گرفت

عصر خودرو: تعریض جاده آب‌باریک به ورامین که به جاده مرگ معروف شده است در دو فاز انجام خواهد شد که بر اساس توافقات انجام شده، قرار است تعریض فاز اول سرعت پیدا کند.

تعریض فاز اول جاده مرگ جان گرفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، تعریض جاده آب‌باریک به ورامین یکی از مطالبات جدی مردم و مسئولان شهرستان طی سال های اخیر از دولت نهم و دهم و دولت کنونی بوده است.

    جاده آب‌باریک به ورامین به دلیل قرار داشتن در مسیر شهرک صنعتی چرمشهر و آزادراه قم-گرمسار از اهمیت دو چندانی برخوردار است اما عدم امکانات کافی و کم عرض بودن این جاده باعث وقوع تصادفات مرگباری در محور می شود.

    به گفته اهالی روستای آب‌باریک، با عدم تعریض این جاده و ادامه یافتن تصادفات مرگبار در این محور، آمار کشته شدگان در جاده مرگ از آمار شهدای این روستا فراتر رفته و باید مسئولان برای حل این مشکل فکری کنند.

    اعلام تخصیص اعتبار جدید برای تعریض فاز نخست جاده مرگ

    حدود هشت ماه پیش وزیر راه و شهرسازی در سفر به شهرستان ورامین قول مساعد برای تأمین اعتبارات لازم برای تعریض جاده آب‌باریک به ورامین را داد.

    حال پس از گذشت چندماه و پیگیری مسئولان شهرستان، قرار است تعریض فاز اول جاده آب‌باریک به ورامین(جاده مرگ) سرعت گرفته تا هر چه زودتر رانندگان و مردم ورامین با آرامش بیشتری در این محور تردد کنند.

    سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اظهار دشت: به منظور تسریع در روند تعریض جاده آب‌باریک به ورامین نشستی با مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران طی روزهای اخیر برگزار شد و مسئولان شهرستان ورامین دغدغه های خود را درباره وضعیت موجود این جاده بیان کردند.

    پیمانکار موظف به تسریع در تعریض پروژه جاده آب‌باریک شده است

    وی افزود: وزیر راه و شهرسازی در سفر هشت ماه گذشته خود به ورامین ضمن بازدید از این پروژه، قول مساعدت برای تأمین اعتبارات مورد نیاز برای تعریض این جاده را دادند.

    نقوی حسینی ادامه داد: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گزارشی که درباره آخرین وضعیت جاده آب‌باریک به ورامین دادند، اعلام کردند که اعتباری برای تعریض این جاده در نظر گرفته شده و از پیمانکار نیز خواسته شده که فعالیت در این پروژه را سرعت ببخشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو