فونیکسریمکسبهتام

تشکیل تیم شناسایی نقاط پر حادثه در جاده های مازندران

عصر خودرو: مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت : به منظور افزایش ارتقا ایمنی راههای این استان و براساس مصوبه کمیسیون ایمنی راهها تیم شناسایی نقاط پر حادثه در جاده های مازندران تشکیل شد.

تشکیل تیم شناسایی نقاط پر حادثه در جاده های مازندران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، حیدر نوروزی افزود : مساله ایمنی در حمل و نقل جاده ای همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده از این رو آمار تصادفات و میزان خسارتهای وارده این موضوع را تایید می نماید.
    وی ادامه داد : محورهای ارتباطی این استان به دلیل حجم بالای گردشگر و مسافر همواره پر تردد بوده ، لذا می طلبد تا این محورها ایمن و استاندارد باشد.
    مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار داشت : از این رو اقدامات گسترده ای در خصوص ایمن سازی محورهای این استان به اجرا در آمد که از جمله می توان به حذف نقاط پرحاثه اشاره نمود.
    نوروزی به تشکیل تیم کارشناسی جهت شناسایی این نقاط اشاره و تصریح نمود : تیم شناسایی نقاط پر حادثه استان متشکل از کارشناسانی از اداره کل راه و شهرسازی ، حمل و نقل و پایانه ها و فرماندهی پلیس راه می باشد.
    وی در ادامه ضمن اشاره به اقدامات آشکار سازی این نقاط در محورهای استان عنوان نمود : این اداره کل اقدامات وسیعی را در خصوص آشکار سازی نقاط پر حادثه بصورت زودبازه در قالب نصب علائم و تابلوهای فسفری ، نصب جداکننده های میانی ، و .. در سال گذشته به اجرا درآورد.
    مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن اشاره به آشکار سازی بیش از 200 نقطه پرحادثه در راههای استان در سال گذشته خاطر نشان ساخت : بر اساس همین اقدامات و تعامل صورت گرفته دستگاه های مرتبط در این خصوص ، در سال گذشته 109 نفر فوتی نسبت به مشابه سال 92 کاهش داشتیم.
    وی یادآور شد : ان شاء الله با حذف و آشکار سازی نقاط پر حادثه در جاده های این استان و رعایت قوانین و مقررات توسیط کاربران جاده ای سالی بدون سوانح رانندگی را در سطح جاده های مازندران تجربه نماییم.
    مازندران بیش از 10 هزار کیلومتر راه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو