فونیکسریمکسبهتام

رئیس شورای شهر آمل:

افتتاح بزرگترین کمربندی درون‌شهری کشور به تعویق افتاد

عصر خودرو: رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: افتتاح بزرگترین کمربندی درون‌شهری شمال کشور که قرار بود در هفته دولت افتتاح شود به تعویق افتاد.

افتتاح بزرگترین کمربندی درون‌شهری کشور به تعویق افتاد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم, خسرو ابراهیم‌زاده امروز در مراسم تجلیل خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه در دو سال آغاز فعالیت دوره چهارم شورا اصحاب رسانه این شهرستان با اعضای شورای نهایت همکاری را داشتند، اظهار داشت: امروز  جایگاه رسانه با آن قلم بسیار صادقانه قطعا نشان‌گر آن است که چه مسئولیتی را برعهده دارد.
    وی با تاکید براینکه متاسفانه در جامعه ما مسئولان عادت کردند که در رسانه همیشه از آنها خوشنامی درج شود، افزود: تاکنون در این شهرستان در برخی از موارد با قلم‌های صادقانه و خوب اصحاب رسانه راه‌کارهای خوبی را برای مسئولان استانی و شهری ایجاد کرده است.
    رئیس شورای شهر آمل با اشاره به بزرگ‌ترین پروژه درون‌شهری شمال کشور بیان داشت: بلوار ولایت شمالی بدلیل باقی‌ماندن مقداری کار عمرانی و به منظور ارائه یک پروژه با استاندارد کامل به تاخیر افتاده و در هفته دولت به بهره‌برداری نمی‌رسد.
    وی ادامه داد: این پروژه به طول 4 هزار و 800 مترمربع با حضور مسئولان کشوری و استانی در دو ماه آینده افتتاح می‌شود تا در خور شایستگی مردم آمل باشد.
    خبرنگاران آمل کیوسک‌دار می‌شوند
    ابراهیم‌زاده از واگذاری 5 کیوسک مطبوعاتی به اصحاب رسانه در طول دوسال گذشته از سوی شهرداری و شورای شهر بیان داشت: هم‌اکنون این سازمان آمادگی کامل به واگذاری این تعداد سهمیه خبرنگاران آمل را دارد با توجه به اینکه مجوز آن‌ها گرفته شده و جایگاه آن از سوی شهرداری مشخص شده است تا در صورت صلاح‌دید انجمن صنفی خبرنگاران و خانه مطبوعات شهرستان اجرایی شود.
    شهردار آمل نیز با بیان اینکه خبرنگاران در قلم‌شان نقد منصفانه دارند و گاهی اوقات وارد دعواهای خانوادگی شورا و شهرداری می‌شوند، افزود: اگرچه زمانی آنها این دعواها را پررنگ می‌کنند و به سمع مردم می‌رسانند.
    احمد امیرسلیمانی با تاکید براینکه امروزه با وجود این شرایط اقتصادی کارکردن سخت است و همه در این سازمان صادقانه مشغول خدمت هستند، گفت: در این امر باید از سوی قلم‌ بدستان بیان واقعیت‌ها آنهم به طور دقیق نوشته تا اطلاع‌رسانی صحیح به مردم شود.
    وی ادامه داد: شهرستان آمل شایسته بهترین‌ها است و عوامل سازمان شهرداری آمل هیچ دغدغه‌ای بالاتر از توسعه شهری و ایجاد رفاه حال شهروندان آملی را ندارد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو