فونیکسریمکسبهتام

طرح پایش تصویری جاده‎های گلستان برای کاهش سرقت

عصر خودرو : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: برای بالا بردن کاهش سرقت، طرح پایش تصویری جاده‎های استان را در دستور کار داریم.

طرح پایش تصویری جاده‎های گلستان برای کاهش سرقت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، علی‎اصغر طهماسبی در کارگروه کنترل و کاهش سرقت استان گلستان پیشگیری را یکی از لازمه‎های تامین امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: بخش‎هایی از طرح پایش تصویری جاده‎های استان هم اکنون انجام و بقیه نیز در دست اقدام است.

    وی همچنین از آمادگی دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها و شهرها و بخشداران استان برای پیشگیری از سرقت به ویژه سرقت تجهیزات و تاسیسات شرکت‎های خدمات‎رسان هم خبر داد و تصریح کرد: اگر از همه ظرفیت‎های موجود استفاده کنیم نیاز  به بودجه‎های کلان برای پیشگیری از بسیاری از جرایم و پیشبرد اهداف و برنامه‎ها نیست.

    معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان نیز در این کارگروه گفت: با توجه به اینکه گستره اموال و دارایی‎های شرکت‎های خدمات‎‎رسان بخش وسیعی از استان را در بر می‎گیرد، باید برای حفظ این اموال همه نهادها با یکدیگر همکاری کنند.

    حسین شعبانی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردم محلی برای حفظ تاسیسات این شرکت‎ها افزود: در توافقی که با سپاه استان برای استفاده از ظرفیت بسیج محلات و روستاها داشتیم، سال گذشته سرقت در این حوزه، کمتر شد.

    در ادامه این نشست مدیران کل آب و فاضلاب شهری، گاز، توزیع برق و معاون شرکت مخابرات استان گزارشی از روند و نوع سرقت تجهیزات این شرکت‎ها ارائه و خواستار، برخوردهای سختگیرانه‎تر با سارقان شدند.

    کارگروه کنترل و کاهش سرقت در حوزه شرکت‎های خدمات‎رسان یکی از کارگروه‎های 15 گانه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان است که توانسته با ارائه راهکارهای عملی، در کنترل و کاهش سرقت در این حوزه، تاثیرگذار باشد.

    کارگروه کنترل و کاهش سرقت در حوزه شرکت‎های خدمات‎رسان با حضور مدیران کل آب و فاضلاب شهری، روستایی، امور آب، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت مخابرات و دادستان‎ها و مسئولان انتظامی شهرستان‎های غرب استان در گرگان برگزار شد.

    پیش از این، کارگروه کنترل و کاهش سرقت برای شهرستان‎های شرق استان در گنبدکاووس تشکیل جلسه داده بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو