فونیکسریمکسبهتام

در پی بارش شدید باران شب گذشته؛

محورچمن بید به بجنورد مسدود شد

عصر خودرو : مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی خراسان شمالی گفت: در پی بارش باران شدید شب گذشته در شهرستانهای این استان، محور چمن بید به بجنورد از ساعت ۲۳ تا ۲۴ دیشب مسدود شد.

محورچمن بید به بجنورد مسدود شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حسین عظیمی  افزود: براثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در شهرستانهای بجنورد، مانه و سملقان، اسفراین و راز و جرگلان به خصوص در محور اصلی چمن بید به بجنورد، شب گذشته این محور برای مدت یک ساعت مسدود شد.

    وی اظهار داشت: با اطمینان از فروکش کردن سیلاب و رفع نگرانی از وقوع هر گونه حادثه ناگواری، ساعت 24 دیشب این محور بازگشایی و تردد در آن جریان یافت.

    عظیمی در ادامه افزود: در تداوم این بارندگی، ساعت 6 صبح امروز نیز با آغاز بارش شدید باران در بجنورد، معابر، میادین و چهاراه ها  در سطح شهر دچار آبگرفتگی شدید شد.

    مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی تصریح کرد: بارش شدید باران در صبح امروز به حدی بود که طی مدت 40 دقیقه، 17 میلیمتر بارندگی در این شهر گزارش شد.

    به گفته عظیمی طی این مدت سطح خیابان های شهر در قسمت های مختلف اعم از کمربندی و میادین و چهارراهها، دچار آبگرفتگی و تردد خودروها در این مسیرها با مشکل مواجه شد.

    وی افزود: با هماهنگی های انجام شده با راهنمایی و رانندگی قرار شد، مسیرهای فوق در صورت اضطرار مسدود و از تردد خودروها در این مسیرها تا رفع آبگرفتگی جلوگیری شود.

    وی در مورد میزان خسارات وارده به بخش های مختلف اعم از کشاورزی، راه و مسکن و منابع طبیعی گفت: هم اکنون در حال بررسی و اخذ گزارشات از شهرستانهای مختلف استان هستیم که گزارش تکمیلی آن تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد.

    سیلاب روز هشتم مردادماه جاری نیز در این استان علاوه بر خسارت های مالی فراوانی که به تاسیسات زیربنایی و بخش های کشاورزی و منابع طبیعی وارد کرد، موجب مصدوم شدن 9 نفر و مرگ سه نفر از هموطنان شد.

    خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان و جمعیتی بالغ بر 917 هزار نفر، از نظر وقوع سیل رتبه دوم کشوری را داراست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو