فونیکسریمکسبهتام

سامان دهی پارکبان‌ها تا پایان سال ۹۴

عصر خودرو : معاون اجرایی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: بستر مکانیزه برای بهبود شرایط نحوه‌ عملکرد پارکبان‌ها تا پایان سال ۹۴ اجرایی می‌شود.

سامان دهی پارکبان‌ها تا پایان سال ۹۴
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، کامران اخباری معاون اجرایی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: سازمان حمل  و نقل ترافیک شهرداری تهران به صورت ناظر عالیه و معاونت‌های حمل و نقل ترافیک شهرداری مناطق به صورت ناظر پروژه بر عملکرد پیمانکاران و پارک‌بان‌ها نظارت می‌کنند.

    وی اضافه کرد: در سال‌های گذشته نحوه نظارت سازمان حمل و نقل ترافیک و فعالیت‌ شهرداری مناطق اندک بود اما در سال 94 این امر با پیگیری و شدت بیشتری دنبال می‌شود.

    اخباری درباره اجاره دادن خیابان‌ها از سوی پیمانکاران به پارکبان‌ها گفت: پیمانکاران به هیچ عنوان مجاز نیستند از پارکبان‌ها اجاره‌ای جهت کرایه خیابان‌ها دریافت کنند و این کار خود به نوعی تخلف و نقض قوانین محسوب می‌شود.

    وی عنوان کرد: براساس قانون مصوب شهرداری‌ها می‌توانند با در نظر گرفتن ساز و کار مناسب به پارک حاشیه‌ای رسیدگی و نظارت نمایند که در این راستا شهرداری تهران جهت خدمت رسانی به شهروندان و افزایش سطح سرویس معابر این وظیفه را برعهده گرفته است.

    معاون اجرایی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: به منظور بهبود شرایط پارک حاشیه‌ای به دنبال ایجاد بستر مکانیزه هستیم که فراهم شدن این بستر نیازمند همکاری و هماهنگی شهرداری، پلیس راهنمایی رانندگی و... است.

    اخباری افزود: براساس مصوبه شورای شهر نرخ مصوب پرداخت هزینه برای پارک حاشیه‌ای در محدوده طرح ترافیک 700 و خارج از محدوده ترافیک 550 تومان مشخص شده است که بر این اساس 30 دقیقه ابتدایی پارک رایگان و هیچ پارکبانی مجوز دریافت هزینه از شهروندان را ندارد.

    وی گفت: در حوزه پارک حاشیه‌ای مشکلاتی وجود دارد که به منظور رفع آن‌ ارگان‌های ذیربط به صورت هماهنگ اقدامات لازم را انجام دهند.

    اخباری در پایان عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با هر گونه تخلف با سامانه 1888 شهرداری تماس گرفته و مراتب تخلف را گزارش دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو