فونیکسریمکسبهتام

۳۵ کیلومتر از باند دوم بزرگراه بستان آباد – سراب زیر عبور می‌رود

عصر خودرو : معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از ۳۵ کیلومتر از بزرگراه بستان‌آباد - سراب تا پایان مهر ماه امسال زیر عبور می‌رود.

۳۵ کیلومتر از باند دوم بزرگراه بستان آباد – سراب زیر عبور می‌رود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، محمدصادق پورمهدی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از قطعه‌های سه گانه بزرگراه سراب- بستان‌آباد که به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرماندار سراب همراه بود، اظهار داشت: این پروژه جزوه پروژه‌های اولویت‌دار استان است که به دلیل اهمیت و نیازهای مردم سراب در فهرست طرح‌ها و پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری قرار گرفته و اعتبارات خوبی به آن تخصیص یافته است.

    معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: به تازگی بیش از 50 درصد از اعتبارات مصوب سفر به این پروژه اختصاص یافته و عملیات کارگاهی و تکمیلی در هر سه قطعه توسط پیمانکاران به سرعت پیش می‌رود.

    پورمهدی با اشاره به حوادث ناشی از رانندگی در این محور اعلام کرد: مدیریت استان و مسئولان محلی مصمم هستند تا این پروژه را قبل از موعد زمانی به زیر بار ترافیک ببرند.

    وی در جریان بازدید از این پروژه در نشست کارگاهی با حضور مهندسان و مجریان موانع و مشکلات آن از جمله بحث معارضان اراضی مسیر و حریم را مورد بررسی قرار داد.

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت این پروژه اظهار داشت: باند دوم بزرگراه بستان‌آباد - سراب به طول 64 کیلومتر در سه قطعه توسط پیمانکاران اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در حال ساخت است.

    اخلاقی افزود: قطعه یک به طول 27 کیلومتر از طرف سراب با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی و قطعه 2 به طول 22 کیلومتر با پیشرفت 11 درصدی توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور و قطعه 3 به طول 15 کیلومتر از طرف بستان‌آباد با پیشرفت فیزیکی 88 درصدی توسط این اداره کل در حال ساخت است.

    این گزارش می‌افزاید، معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در سفر یک روزه به سراب از بیمارستان 220 تختخوابی این شهرستان دیدن کرد و ضمن هماهنگی‌های محلی و استانی مسایل و مشکلات آن را مورد بررسی قرار داد.

    وی افزود: این بیمارستان جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری و کاروان تدبیر و امید به آذربایجان شرقی است و طبق برنامه زمان بندی باید برای بهره‌برداری در دهه فجر امسال آماده شود.

    در جریان بازدید وی مجریان ساخت بیمارستان اعلام کردند تاکنون بیش از 90 درصد از عملیات سفت کاری و افزون بر 85 درصد از کارهای نازک کاری این پروژه انجام شده و مصمم هستند باقیمانده عملیات را هم قبل از موعد زمانی به پایان برسانند.

    معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی در بازدید از این بیمارستان دستورات لازم را برای تسریع در تامین انشعاب برق و گاز این مجموعه صادر کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو