فونیکسریمکسبهتام

مدیر کل حمل و نقل و پایانه­ های استان زنجان:

۳۵ میلیون تردد وسلیه نقلیه در محورهای مواصلاتی زنجان ثبت شد

عصر خودرو : مدیر کل حمل و نقل و پایانه­ های استان زنجان گفت: ۳۵ میلیون و ۷۵۲ هزار تردد وسلیه نقلیه در محورهای مواصلاتی استان زنجان به ثبت رسیده است.

۳۵ میلیون تردد وسلیه نقلیه در محورهای مواصلاتی زنجان ثبت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، ایرج دست نشان با اشاره به اینکه طی پنج ماهه اول امسال 35 میلیون و 752 هزار تردد وسلیه نقلیه در محورهای مواصلاتی استان زنجان به ثبت رسیده است، افزود: از مجموع ترددها 21 درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و 79 درصد آن مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده ­است.

    وی اظهار کرد: این تعداد خودرو توسط 54 دستگاه تردد شمار در جاده ­های این استان به ثبت رسیده است.

    دست نشان به ثبت تخلفات ترددهای انجام شده ازمحورهای مواصلاتی این استان توسط دستگاه ­های تردد شمار اشاره کرد و افزود: 18 درصد سرعت غیرمجاز، 16 درصد فاصله غیرمجاز و یک درصد سبقت غیرمجاز وسلیه نقلیه در مدت مذکور ثبت شده ­است.

    وی یادآوری کرد: دستگاه های تردد شمار در جاده ­های استان زنجان به صورت آماری مواردی از قبیل سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی وسایل نقلیه را ثبت می کنند.

    دست نشان افزود: هم اکنون چهار دستگاه دوربین سرعت سنج ثابت واقع در آزاد راه زنجان - تبریز به صورت آنلاین نصب شده و تخلفات سرعت وسایل نقلیه را در همان لحظه ثبت می­ کنند.

    وی بیان کرد: این دستگاه ها به صورت پلاک خوانی تخلفات سرعت وسایل نقلیه را ثبت می­ کنند که این موارد پس از دسته ­بندی به مرکز مدیریت راه­های کشور ارسال و پس از آن به مراجع ذی­صلاح ارجاع داده می شود.

    عبور 751 وسلیه نقلیه در ساعت از آزادراه زنجان-قزوین

    مدیر کل حمل و نقل و پایانه ­های استان زنجان به ترددهای ثبت شده این استان طی ماه گذشته نیز اشاره کرد وگفت: طی مرداد امسال هفت میلیون و 670 هزار وسلیه نقلیه از محورهای مواصلاتی استان عبور کردند که از این تعداد 20 درصد ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین و مابقی سبک بوده است.

    وی اظهار کرد: 17 درصد از تخلفات ثبت شده در این بخش مربوط به سرعت غیر مجاز، 15 درصد فاصله غیر مجاز و یک درصد سبقت غیر مجاز بوده است.

    دست نشان با اشاره به اینکه در مدت یاد شده 48 درصد ترددها در آزادراه­های استان زنجان به وقوع پیوسته است، بیان کرد: کمترین ترددها نیز در محور تکاب - دندی به ثبت رسیده است.

    وی خاطرنشان کرد: اوج ترافیک ترددها نیز ازساعت 17 تا 21 شب بوده است.

    سال گذشته نیز 63 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی این استان به ثبت رسید که 22 درصد ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین و 78 درصد دیگر مربوط به وسایل سبک و سایر بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو