فونیکسریمکسبهتام

قاضی‌پور مطرح کرد:

خودروسازان داخلی محکم و اصولی پای قرارداد بنشینند

عصر خودرو : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر خیز کشورهای خارجی برای سرمایه گذاری در ایران ،گفت: ما موافق ورود سرمایه گذاران و برندهای مختلف به داخل کشور هستیم، به شرط این که تکنولوژی خود را نیز به کشور وارد کنند تا ایران قادر به تولید خودرو باشد.

خودروسازان داخلی محکم و اصولی پای قرارداد بنشینند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت، نادر قاضی‌پور درخصوص تمایل خودروسازان خارجی به همکاری با شرکت‌های خودروساز داخلی و سرمایه گذاری درایران،گفت: کشورهای خارجی برای سرمایه گذاری در صنعت خودروسازی ایران به دلیل شرایط خوب و موقعیت کشورمان، دندان تیز کرده اند.

    نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از سرمایه گذاران خارجی به دلیل اینکه ایران را کشوری سرمایه دار و دارای ثروت می دانند،نمونه بارز آن هم کمپانی پژو بود که شرایط سخت تحریمی را بهانه کرد و ضررهای بیشماری را به کشورمان وارد کرد.

    ضرورت بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز دنیا

    وی بر ضرورت بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روزدنیا تاکید کرد و ادامه داد:ما نباید به هیچ عنوان وابسته به سایر کشورها و ابرقدرتها باشیم،به بیان ساده تر باید در زمینه تکنولوژی ساخت خودرو،مستقل عمل کنیم.

    این نماینده مردم درمجلس نهم تصریح کرد:موافق ورود سرمایه گذاران و برندهای مختلف به داخل کشور هستیم، به شرط این که تکنولوژی خود را نیز به کشور وارد کنند تا ایران قادر به تولید خودرو باشد و از آن استفاده نیز کند.

    عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس برضرورت جلب اعتماد شرکت‌های ایرانی توسط طرف خارجی تاکید کرد:این اعتماد باید به وجود بیاید و موضوع حائز اهمیت دیگراینکه خودروسازان نباید به خاطر پورسانت یا مسایل مالی،به کشورمان خیانت کنند.

    نماینده مردم ارومیه درمجلس عنوان کرد:ما انتظار داریم خودروسازان داخلی محکم و اصولی پای میز مذاکرات بنشینند و قوانین تولیدملی ساخت خودروی داخلی را لحاظ کنند،خودروسازان جهانی باید در داخل کشور سرمایه گذاری کنند و 5 سال بعد تکنولوژی را واگذار کرده و بروند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو