فونیکسریمکسبهتام

فرماندار املش خبر داد

آسفالت تمام راه‌های روستایی املش تا پایان امسال

عصر خودرو- فرماندار املش از آسفالت تمام راه‌های روستایی تا پایان سال ۹۴ در این شهرستان خبر داد.

آسفالت تمام راه‌های روستایی املش تا پایان امسال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، مهدی جعفری ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان اظهار کرد: هفته دولت امسال تعداد 61 پروژه عمرانی با اعتبار 8 میلیارد و 737 میلیون تومان در املش به بهره‌برداری رسیده است.

    وی به افتتاح 39 پروژه عمرانی طی هفته دولت سال گذشته در املش اشاره کرد و افزود: پروژه‌های مذکور با اعتبار 7 میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

    فرماندار املش با بیان اینکه تعداد 130 پروژه با اعتبار 29 میلیارد تومان طی سال 93 در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: تا پایان سال 94 اتمام آسفالت تمام راه‌های روستایی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در املش است.

    جعفری از ارتقای شاخص 45 درصدی آسفالت راه‌های روستایی در املش خبر داد و بیان کرد: سال 91 شاخص آسفالت راه‌های روستایی املش 41 درصد بود.

    وی با اشاره به اینکه 41 درصد از روستاهای املش تا سال 91 گازدار بودند، گفت: امسال تعداد 77 روستای املش دارای گاز هستند.

    فرماندار املش به پرداخت 5 میلیارد و 63 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط بانک‌های عامل سال 93 در املش اشاره کرد و یادآور شد: تسهیلات مذکور به 793 نفر برای اجرای طرح‌های آبزی‌پروری، زنبورداری، باغداری و... پرداخت شده است.

    جعفری با بیان اینکه یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای امسال تاکنون توسط بانک‌های عامل در املش پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: تمهیدات اندیشیده شده دولت در راستای حمایت از چای و برنج قابل تقدیر است و جلوگیری از واردات برنج موجب دلگرمی کشاورزان می‌شود.

    *گازرسانی به 7 روستای املش

    مدیرعامل شرکت گاز گیلان نیز در جریان بازدید مذکور از گازرسانی به 12 روستای املش در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: 20 کیلومتر لوله‌گذاری برای گازرسانی به روستاهای مذکور انجام شده است.

    جمشید ظهیری گازرسانی در ادامه به 11 روستای رودبار را از جمله طرح‌های افتتاحی شرکت گاز گیلان در هفته دولت امسال عنوان کرد و افزود: روستاهای چهارمحل، براگور، دلدیم بزرگ، شهربیجار، شیخعلی توسعه، کوکنه، کندلات، لیافو، میرزا گلبند، اسطلخ‌جان و شهران با اعتبار 8 میلیارد و 572 میلیون تومان گازدار شدند.

    وی با بیان اینکه تعداد 2 هزار و 143 خانوار روستایی رودبار هفته دولت امسال از نعمت گاز برخوردار شدند، تصریح کرد: در مجموع 72 هزار و 738 متر برای گازرسانی به روستاهای مذکور لوله‌گذاری شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو