فونیکسریمکسبهتام

آماده باش راهور پایتخت برای طوفان احتمالی امروز

عصر خودرو : جانشین پلیس راهور تهران بزرگ هشدارهایی را درخصوص رانندگی در شرایط طوفانی و گرد و غبار به رانندگان ارائه کرد.

آماده باش راهور پایتخت برای طوفان احتمالی امروز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ حسن عابدی در این باره گفت: با توجه به اینکه سازمان هواشناسی و سازمان مدیریت بحران نسبت به وزش باد شدید و طوفان برای عصر امروز در پایتخت هشدار داده است، لازم است رانندگان نیز مواردی را حین رانندگی رعایت کنند.

    وی با بیان اینکه در مرحله اول به رانندگان و کلیه شهروندان توصیه می‌شود که در چنین شرایطی از بیرون آمدن از خانه و ترددهای غیرمجاز پرهیز کنند، گفت: اگر چنانچه رانندگان به هر دلیلی مجبورند در این شرایط در خیابان باشند، لازم است هنگام بروز طوفان از توقف در باندهای عبوری معابر خودداری کرده و خودروی خود را در محل امنی متوقف کنند.

    جانشین پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه، موضوعی ضروری در این شرایط است و منظور از سرعت مطمئنه، سرعتی است که راننده در آن بتواند خودروی خود را کنترل کند.

    عابدی از شهروندان خواست حتما چراغ‌های خودروی خود را روشن نگه داشته و ضمن رعایت فاصله طولی مناسب به مسیرشان نیز توجه کافی را داشته باشند.

    جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از عابران پیاده خواست در هنگام گرد و غبار از ایستادن در حاشیه خیابان‌ها و بزرگراه‌ها و همچنین عبور از عرض خیابان جدا خودداری کنند چرا که کاهش افق دید ممکن است موجب برخورد وسیله نقلیه با آنان شود.

    وی با اشاره به احتمال بروز تصادف در این شرایط افزود: در صورتی که تصادفی رخ بدهد، لازم است که رانندگان خودروی خود را به حاشیه مسیر منتقل کنند تا از بروز حادثه‌ای دیگر جلوگیری شود.

    جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در پایان از آماده باش کامل پلیس راهور در این شرایط خبر داد و گفت: در صورت بروز طوفان یا وزش باد شدید همکاران من در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی آماده خدمت به شهروندان بوده و در حالت آماده باش قرار دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو