فونیکسریمکسبهتام

دودانگه :

مطالبه مردم در مورد افزایش کیفیت خودرو به حق است

عصر خودرو: در صورتی که محصولی نتواند نظر مصرف‌کننده داخلی را جلب کند چطور می‌تواند در خارج از کشور مشتری جذب کند؟ به اعتقاد بنده این مطالبات درست و بجاست و تولیدکننده و بخش صنعت باید تلاش کند تا به این مطالبات به درستی پاسخ دهند.

مطالبه مردم در مورد افزایش کیفیت خودرو به حق است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، محمود دودانگه در خصوص افزایش دو برابری صادرات خودرو تا پایان سال، اظهار داشت: با توجه به توافقاتی که بین کشورهای 1+5 و جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته به نظر می‌رسد به اهداف صادراتی امسال دست پیدا کنیم و صادرات دو برابری خودرو نیز محقق شود.

    وی با اشاره به مهمترین موضوع در تدوین اسناد راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: تدوین این اسناد  به ما اطمینان می‌دهد همه موضوعات به صورت ویژه در آن دیده شود.

    دودانگه ادامه داد: در حال حاضر زود است که قضاوت کنیم این اسناد به اهداف خود دست خواهند یافت یا خیر اما این مشکل تاریخی ماست که اسناد راهبردی تهیه شده حتی در بخش‌های دیگر غیراز صنعت نیز کنار گذاشته می‌شوند.

    وی ادامه داد: در بخش صنعت، معدن و تجارت نیز در طول دوره‌های مختلف هیچ کدام از اسناد عملیاتی نشده  و با تغییر دولت و مقامات سیاسی هر کس به تناسب رویکرد دولت خود مسیری را دنبال کرده تا به اهداف دولت خود دست یابد و هیچ دولتی چارچوب مشخصی برای دنبال کردن این اهداف نداشته است.

    وی در خصوص صحبت‌های اخیر نعمت‌زاده‌ در مورد کمپین نخریدن خودروی داخلی نیز گفت: مردم از صنعت خودرو و تولیدات داخلی مطالباتی دارند که طبعا در یک فضای رقابتی و فضای باز اقتصادی قابل دستیابی است.

    دودانگه با بیان اینکه مصرف‌کننده تعیین می‌کند صنعت خودرو به چه سمت و سویی حرکت کند و کیفیت چطور باشد، گفت: در هر صورت پارامترهای مختلفی برای یک محصول وجود دارد که تعیین می‌کند آن کالا چطور تولید شود و با توجه به اینکه فضای اقتصادی کشور به سمت فضای باز رقابتی در حرکت است این مطالبات از سوی مصرف‌کننده درست بوده و باید بررسی شود.

    وی افزود: بخش‌های مختلف صنعتی اگر خود را با این مطالبات هماهنگ نکنند مانند صنعت نساجی محکوم به فنا و نابودی خواهند بود.

    مشاور وزیر صنعت تصریح کرد: صداهای مختلفی که از بخش‌های مختلف اجتماعی به گوش می‌رسد باید بلاواسطه به گوش تولیدکننده برسد و تولیدکنندگان به سمتی حرکت کنند که هم مشتریان داخلی و هم بازارهای خارجی از محصول نهایی رضایت  داشته باشند .

    وی افزود: در صورتی که محصولی نتواند نظر مصرف‌کننده داخلی را جلب کند چطور می‌تواند در خارج از کشور مشتری جذب کند؟ به اعتقاد بنده این مطالبات درست و بجاست و تولیدکننده و بخش صنعت باید تلاش کند تا به این مطالبات به درستی پاسخ دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو