فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام وزیر صنعت:

خودروسازها برای تشویق مردم به خرید باید برنامه جدید داشته باشند

عصر خودرو: قائم مقام وزیر صنعت با بیان اینکه وزارت صنعت برنامه‌ای برای مقابله با کمپین نخریدن خودرو ندارد گفت: خودروسازان باید برنامه‌های جدیدی برای بازاریابی ترتیب دهند.

خودروسازها برای تشویق مردم به خرید باید برنامه جدید داشته باشند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، خسرو تاج، افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت برای مقابله با این کمپین و تشویق مردم به خرید خودرو  برنامه‌ای ندارد.

    بنا براین گزارش پس از توافق هسته‌ای انتظاراتی در بازار و بین مردم نسبت به کاهش قیمت خودرو به وجود آمد اما وقتی این کاهش قیمت در واقعیت اتفاق نیفتاد، کمپینی با عنوان نخریدن خودرو نو در فضای مجازی شکل گرفت و خیلی زود طرفداران بسیاری پیدا کرد و در بین کاربران بسیاری دست به دست شد و در نهایت به نشست خبری وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز کشیده شد. نعمت زاده در آن جلسه در پاسخ به سوالی درباره این کمپین گفت:« اگر کسی چنین کمپینی را دنبال کند به نیروی انسانی و اشتغال و تولید داخلی و درآمد ملی خیانت می کند...» سخنانی که واکنش های بسیاری به دنبال داشت و « توهین به مردم تلقی شد» پس از آن دستیار ویژه رئیس جمهور اعلام کرد که رئیس دولت تذکری به نعمت زاده داده است تا رفتارش با منتقدانش محترمانه باشد. نعمت زاده پنجشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی رسما از مردم عذرخواهی کرد. اما در سوی دیگر این ماجرا وزارت صنعت، معدن و تجات چه برنامه ای عملی برای مقابله با این کمپین دارد؟

    مجتبی خسرو تاج قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که این وزارت خانه برنامه ای ندارد گفت:« این کار کاری بنگاهی و شرکتی است و برای مقابله با این حرکت شرکت های تولید کننده و فروشندگان خودرو باید اقداماتی انجام دهند تا بتوانند مشتری جذب کنند و وزارت خانه نمی تواند اقدامی در این زمینه انجام دهد.»

    او گفت:« الان که باتوجه به این کمپین و اقدامات دیگر؛ شرکت ها و بنگاه های خودروساز بخشی از مشتریان خود را ندارند باید برای صادرات برنامه ریزی کنند و از روش های جدید برای جذب مشتری بهره ببرند.»

    به گفته او کار وزارت خانه تنها در جایگاه سیاست گذاری تعریف شده است و اقدام ما نیز در این جایگاه است که شرایطی را به وجود بیاوریم که خودروسازان در فضای رقابتی کار کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو