فونیکسریمکسبهتام

آمادگی آلمان برای همکاری خودرویی با ایران

عصر خودرو- قائم مقام وزیر و وزیر اقتصاد ایالت بادن ووتمبرگ آلمان اعلام کرد : آمادگی داریم در زمینه صنعت خودرو و تجهیزات پزشکی با ایران همکاری های خود را آغاز کنیم.

آمادگی آلمان برای همکاری خودرویی با ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از شاتا، در دیدار محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با «نیلز اشمیت» قائم مقام وزیر و وزیر اقتصاد ایالت بادن ووتمبرگ آلمان راهکار‌های اجرایی همکاری‌های صنعتی و تجاری کشور بررسی شد.

    در این نشست وزیر صنعت، معدن وتجارت تاکید کرد: زمینه همکاری‌های دو کشور زیاد است ولی باید بخش‌های همکاری را مشخص کنیم.

    نعمت زاده افزود: هم اکنون شرکت‌های توانمندی در بخش خصوصی داریم و دولت جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای ارتقای بخش خصوصی به کار گرفته است.

    وی اظهار داشت: در گذشته مکانیزم مالی در پروژه های بزرگ در جریان بود و اگر بخواهیم دوباره فعالیت‌های دو کشور جریان گیرد، باید این مکانیزم‌ها فعال شود.

    وزیر صنعت، معدن وتجارت تصریح کرد: موانع بانکی دو کشور باید برطرف شود و بانک‌های آلمانی در ایران و متقابل بانک‌های ایرانی در آلمان فعال شوند.

    به گفته وی، زمینه برای سرمایه گذاری در کشور مهیا است و قوانین کشور نیز از آن حمایت می کنند. نعمت زاده تاکید کرد: نوع فعالیت‌ها در زمینه های مختلف با گذشته متفاوت است، چراکه هم اکنون ایران به کشوری پیشرفته و صنعتی تبدیل شده است.

    وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: ظرفیت‌های ایران و آلمان بسیار بیشتر از چیزی است که الان در حال همکاری هستیم و باید همکاری‌های بلند مدت دو کشور شکل بگیرد.

    دراین دیدار قائم مقام وزیر و وزیر اقتصاد ایالت بادن -‌‌ ووتمبرگ آلمان گفت: شرکت‌های کوچک و متوسط خیلی متخصص در آلمان فعال هستند که می توانند با شرکت‌های ایرانی همکاری کنند.

    وی با تایید سخنان وزیر صنعت، معدن و تجارت برای مشخص شدن زمینه های همکاری، گفت: در این مرحله آلمان آمادگی دارد در زمینه صنعت خودرو و تجهیزات پزشکی با ایران همکاری کند.

    نیلز اشمیدت افزود: مطمئن هستیم که این دیدارها می تواند پنجره ای جدید از همکاری‌های دو کشور را بگشاید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو