فونیکسریمکسبهتام

در صنعت خودرو داخلی آینده خوبی در انتظار مردم است

عصر خودرو : عضو هیات مدیره کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به دلیل وجود مشکلات و کیفیت پائین محصولات داخلی مردم حق دارند که نظر دهند و این نظر هم کاملا منطقی و قابل قبول است و خودروسازان نیز باید در راستای افزایش کیفیت و رضایت مندی مردم عزیز کشور حرکت کنند.

در صنعت خودرو داخلی آینده خوبی در انتظار مردم است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پول نیوز، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، عذرخواهی مدیرعامل سایپا از مردم به دلیل پائین بودن کیفیت محصولات این گروه خودروساز را نشان از مردمی بودن این مدیر و شناخت دقیق و درک بالای مشکلات در حوزه کاری خود عنوان کرد.

    رحیم زارع، با اشاره به محدودیت هایی که در زمان تحریم در صنعت خودرو ایجاد شده گفت: متاسفانه در سال های گذشته و به دلیل تحریم های ناجوانمردانه کشورمان صنعت خودرو داخلی با مشکلات متعددی همراه بوده و مواد اولیه و بعضی از قطعات خودروها به سختی تامین می شد.

    وی افزود: رونق در این صنعت باعث کاهش نرخ بیکاری و رشد اقتصادی کشور می شود و لذا باید از صنعت خودرو و تولید داخل حمایت شود.

    عضو هیات مدیره کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: البته به دلیل وجود مشکلات و کیفیت پائین محصولات داخلی مردم حق دارند که نظر دهند و این نظر هم کاملا منطقی و قابل قبول است و خودروسازان نیز باید در راستای افزایش کیفیت و رضایت مندی مردم عزیز کشور حرکت کنند.

    وی افزود: فلسفه وجودی اقتصاد مقاومتی مبتنی بر تولید داخل است و با توجه به اینکه مردم کشورمان، مردمی عزتمند، مقتدر و شرافتمند هستند و اجازه دخالت به هیچ بیگانه ای را نمی دهند، از تولیدات داخلی حمایت خواهند کرد.

    نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمپین نخریدن خودروی داخلی که در فضای رسانه ای و مجازی کشور ایجاد شده گفت: متاسفانه مدت زمانی است که این کمپین در فضای مجازی کشور ایجاد شده که قطعا این نوع رفتارها خارج از چارچوب اقتصاد مقاومتی است و زمینه عدم حمایت از تولید داخلی را تقویت می کند.

    وی افزود: واضح است که بعضی از مسائل مطرح شده در این کمپین صرفا برای ضربه زدن به تولید داخل مطرح می شود و خارج ازخواست های مردمی است و باید در این زمینه دقت زیادی انجام شود و مدیران شرکت های خودروساز نیز با ایجاد خلاقیت در مسیر خواست های مشتریان حرکت و همراهی کنند.

    سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عذرخواهی مدیرعامل گروه سایپا از مردم به دلیل کیفیت پائین محصولات تولیدی این شرکت گفت: این رفتار ناشی از خلاقیت مدیریتی دکتر جمالی است و بسیار پسندیده و برای اولین بار در صنعت خودروسازی داخلی انجام شده است.

    وی افزود: مدیری که خودش را از جنس مردم بداند در راستای خواست مردم حرکت می کند و به دلیل مشکلات در حوزه کاری خود از آنها عذرخواهی می کند و این رفتار برای مردم نیز ارزشمند است و قطعا در این مسیر مردم نیز در جهت حمایت از تولید ملی با او همراهی خواهند کرد.

    زارع افزود: دکتر جمالی با وجودی که مدت کوتاهی در این حوزه مشغول به فعالیت است ولی با شناخت دقیق و درک بالا در راستای ایجاد امید و نشاط در بین مردم و در یک حرکت بسیار زیبا از مردم عذرخواهی کرد و مردم مطمئن باشند که برنامه های خوبی در گروه خودروسازی سایپا در جهت افزایش کیفیت و تولید خودروهای ایمن درحال اجرا است و آینده خوبی در انتظار مردم عزیز کشور خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو