فونیکسریمکسبهتام

توقیف خودرو پراید با خلافی بیش از ۴۰ میلیون ریال در تبریز

عصر خودرو :رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی از توقیف خودروی پراید با ۸۶ مورد تخلف و مبلغ خلافی بیش از ۴۰ میلیون ریال در کلانشهر تبریز خبر داد.

توقیف خودرو پراید با خلافی بیش از ۴۰ میلیون ریال در تبریز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، ناصر میکائیلی اظهار داشت: برای اجرایی کردن ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ده میلیون ریال برسد راهنمایی و رانندگی موظف است مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مهلت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه یا اعتراض به واحد مندرج در ماده (5) این قانون اقدام نکند، خودروی مذکور را تا پرداخت جریمه توقیف کند.

    وی افزود: خودرویی پس از توقف و بررسی وضعیت تخلفات، مشخص شد 86 مورد تخلف با بیش از 40 میلیون ریال خلافی دارد و پرینت تخلفات آن بالغ بر هفت صفحه بود بنابراین خودرو توسط ماموران پلیس راهور استان آذربایجان شرقی توقیف شد تا نسبت به وصول جرائم اقدام شود.

    میکائیلی خاطرنشان کرد: بیشترین تخلفات خودروی مذکور مربوط به عدم استفاده از کمربند ایمنی، صحبت کردن با تلفن همراه و توقف در محل ایستادن ممنوع بود.

    رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی به شهروندان توصیه کرد، یکی از وظایف ذاتی پلیس راهور برخورد با رانندگان هنجارشکن است و هیچ راننده متخلفی از این قانون مستثنی نیست، از این رو با احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، آسودگی خاطر را در رانندگی برای خودتان و دیگران به ارمغان بیاورید.

    * توقیف 29 دستگاه خودرو با خلافی بالای 10 میلیون ریال در ورزقان

    فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان از توقیف 92 دستگاه وسیله نقلیه متخلف هر کدام با خلافی بالای 10 میلیون ریال در ورزقان خبر داد.

    توحید فارسی گفت: با هدف تسهیل در عبور و مرور و برخورد با تخلفات رانندگی و اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی، ماموران راهور شهرستان ورزقان در پنج ماهه گذشته تعداد 29 دستگاه خودرو پرتخلف را به علت داشتن خلافی بیش از ده میلیون ریال توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

    فارسی تصریح کرد: بر اساس ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودروهای مذکور توقیف و روانه پارکینگ شدند.

    وی در پایان شهروندان را به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توصیه کرد و افزود: مردم جهت برخورد جدی با متخلفان، تخلفات مشاهده شده را از طریق تماس با تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو