فونیکسریمکسبهتام

توقیف هزار خودرو لوکس برای تخلفات شبانه

عصر خودرو : فرمانده پلیس پایتخت با بیان اینکه از آغاز سال ۹۴ تاکنون بیش از ۳۱۵ هزار خودرو در تخلفات شبانه اعمال قانون شده‌اند، گفت: از این تعداد هزار و ۸۵ مورد مربوط به خودروهای لوکس و گران‌قیمت است.

توقیف هزار خودرو لوکس برای تخلفات شبانه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرمانده پلیس پایتخت با بیان اینکه از آغاز سال 94 تاکنون بیش از 315 هزار خودرو در تخلفات شبانه اعمال قانون شده‌اند، گفت: از این تعداد هزار و 85 مورد مربوط به خودروهای لوکس و گران‌قیمت است.

    به گزارش میزان سردار ساجدی‌نیا با اشاره به کاهش 14 درصدی جرایم سرقت از ابتدای سال 94 افزود: در همین مدت در موضوع کشف لوازم سرقتی نزدیک به 4 درصد افزایش داشتیم.

    فرمانده پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در زمینه جرایم سرقت روند نزولی را شاهدیم ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال وضعیت مطلوب‌تری را در حوزه سرقت داشته باشیم و برای رسیدن به این هدف میزان گشت‌های کلانتری‌ها را در سطح معابر شهر تهران را افزایش داده‌ایم و اقدامات خوبی را در این رابطه در حال انجام است.

    سردار ساجدی‌نیا به کاهش آمار در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و اضافه کرد: امروز پایتخت در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی وضعیت مطلوب‌تری را شاهد است اما تلاش پلیس بر این است که شرایط بهتری را برای شهروندان تهرانی فراهم کند و به طور قطع این وضعیت با همکاری مردم بهتر می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم با استفاده از پل ارتباطی پلیس که شماره 110 است، مسائل مختلف را به ما اطلاع دهند و تخلفاتی را که در سطح شهر می‌بینند به ما گزارش کنند زیرا پلیس به طور قطع به موارد رسیدگی می‌کند.

    فرمانده پلیس پایتخت با بیان اینکه از آغاز سال 94 تاکنون بیش از 315 هزار خودرو در تخلفات شبانه توقیف شده‌اند، تاکید کرد: حدود 21 هزار خودرو نیز به دلیل تخلفات دور دور، لایی کشیدن و سبقت بی‌جا، بحث اعتیاد و مصرف مشروبات الکلی توقیف و به پارکینگ منتقل شده‌اند. از این تعداد هزار و 85 مورد مربوط به خودروهای لوکس و گران‌قیمت است که بین ساعات 21 شب تا 4 بامداد اعمال قانون و توقیف شده‌اند.

    سردار ساجدی‌نیا با اشاره به نزدیکی به انتخابات مجلس دهم افزود: پیش‌بینی‌های لازم را در این زمینه انجام داده‌ایم و در حوزه‌های انتظامی پلیس برای برگزاری انتخابات خوب و با نشاط آمادگی دارد.

    وی ادامه داد: در برگزاری انتخاباتی خوب، در کنار مردم هستیم و پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو