فونیکسریمکسبهتام

در جلسه شورای ترافیک بناب مطرح شد:

برنامه ریزی و فرهنگ سازی از الزامات ساماندهی ترافیکی بناب است

عصر خودرو- فرماندار بناب گفت: ساماندهی ترافیک این شهرستان نیازمند برنامه ریزی دقیق و فرهنگ سازی گسترده است.

برنامه ریزی و فرهنگ سازی از الزامات ساماندهی ترافیکی بناب است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، جلسه شورای ترافیک شهرستان بناب ظهر چهارشنبه در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها با حضور مسوولان شهرستانی مرتبط با این حوزه برای بررسی موضوعات مختلف ترافیکی این منطقه برگزار شد و موضوعاتی چون لزوم برنامه ریزی دقیق برای موضوعات ترافیکی، توجه بیشتر به این حوزه با توجه به فرارسیدن فصل آموزشی مدارس و دانشگاه ها و لزوم اجرایی شدن مصوبات این شورا مورد تاکید قرار گرفت.

    لزوم برنامه ریزی و فرهنگ سازی برای ساماندهی ترافیک بناب

    بر همین اساس فرماندار بناب در این جلسه کاهش سوانح رانندگی، افزایش ایمنی و تسهیل در امور ترافیکی را نیاززمند تلاش و عزم همگانی و از همه مهمتر بکارگیری سازوکار مدیریتی دانست و افزود: اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک در کوتاه ترین زمان ممکن نشان از فعالیت اعضای ان شورا بوده که این مهم زمینه را برای کاهش تصادفات و تلفات فراهم می سازد.

    ولی الله فرج اللهی وی با اشاره به اینکه با بازگشایی مدارس بیش از 24 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در بناب به مدرسه خواهند رفت، بر لزوم سرویس دهی مطلوب ایاب و ذهاب دانش آموزان و دانشجویان همزمان با شروع سال تحصیلی جدید تأکید کرد و گفت: لازم است با برنامه ریزی دقیق و مؤثر خدمات مطلوب به این افراد ارائه شود.

    وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شهرداری و پلیس راهور شهرستان بخاطر اجرای مصوبات جلسه قبلی این شورا، از اقدامات عوامل شهرداری بناب در زمینه جمع آوری متکدیان از سطح شهر تقدیر و تشکر کرد و از مردم خواست هیچگونه کمک مالی به اینگونه افراد نکنند.

    فرج اللهی افزود: در بررسی هایی که از یکی از این متکدیان و وضعیت وی بدست آمد، مشخص شد که نامبرده دارای یک ساختمان دو طبقه و یک دستگاه خودرو پراید صفر کیلومتر است و در پوشش متکدی از مردم پول جمع آوری و در موقع برگشت به محل سکونت خود با تعویض لباسها ظاهر خود را تغییر می دهد.

    رئیس شورای ترافیک شهرستان بناب همچنین با انتقاد از تأخیر در اجرای پروژه پل روگذر میدان معلم بناب تصریح کرد: تأخیر در تکمیل این پروژه مردم و مسئولان شهرستان را کلافه کرده است و با توجه به تردد روزانه بیش از 80 هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین در این مسیر و نیز آغاز سال تحصیلی مدارس و مراکز آموزش عالی شاهد افزایش حجم ترافیک در این محدوده خواهیم بود که امیدواریم مسئولان وزارت راه و شهرسازی در تکمیل این پروژه تسریع نمایند.

    شرایط مالی شهرداری بناب بحرانی است

    شهردار بناب نیز در این جلسه گفت: زیباسازی محیط مدارس یکی از دغدغه های شهرداری است و ما این طرح را از نیمه دوم شهریور در برخی مدارس این شهرستان آغاز کرده ایم.

    مقصود کفشنوچی با بیان اینکه مشکل مالی شهرداری بناب در شرایط کاملاً بحرانی است، گفت: با ادامه این روند شهرداری بناب درآخر ماه نیز قادر به پرداخت حقوق پرسنل خود در این ماه نخواهد بود.

    گفتنی است در این جلسه در خصوص طرح هایی چون هماهنگی دستگاه های خدمات رسان بابت تسهیل در امور ترافیکی شهر همزمان با آغاز فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، احیای خط کشی های داخل شهر، نصب چراغ ها و علائم هشداردهنده بحث و بررسی شد و هریک از حاضران با اشاره به دغدغه های موجود به ارائه راهکارهایی در زمینه مشکلات ترافیکی شهرستان پرداختند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو