فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس خبر داد

اختصاص ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل قطعات بزرگراه گناوه به دیلم

عصر خودرو : نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس گفت: ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و تکمیل قطعات بزرگراه گناوه به دیلم از پروژه بزرگراهی اهرم به دیلم به استان تخصیص یافت که می‌تواند نقش موثری در اتمام این پروژه داشته باشد.

اختصاص ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل قطعات بزرگراه گناوه به دیلم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، عبدالکریم جمیری ظهر امروز در حاشیه دیدار با مردم گناوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت امسال برای فاضلاب بوشهر پنج میلیارد تومان در قالب بودجه سال 94 دیده بود که با پیگیری‌های انجام شده از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری با تخصیص اعتبار یک  هزار میلیارد ریالی به این پروژه موافقت کرد.

    جمیری مهم‌ترین دغدغه مردم شهرستان‌های گناوه و دیلم را راه ارتباطی این دو شهرستان ذکر کرد و گفت: راه گناوه به دیلم یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی این دو شهرستان و به عنوان کریدور ارتباطی شمال مرکز استان مطرح است که با تلفات ایجاده شده مردم این دو شهرستان و حتی کل استان بوشهر را آزرده خاطر کرده است.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های مختلف با دولت، 300 میلیارد ریال از اعتبارات استان و 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر دولت به استان بوشهر برای توسعه و تکمیل قطعات بزرگراه گناوه به دیلم از پروژه بزرگراهی اهرم به دیلم به استان تخصیص یافت که می‌تواند نقش موثری در اتمام این پروژه داشته باشد.

    وی یادآور شد: در حوزه راه نیز رایزنی‌های انجام شده برای اتصال گناوه به دیلم خارج از مسیر کنونی به نتیجه‌ای ختم شد که بر اساس آن یک راه امن بین این دو شهر ایجاد می‌شود.

    جمیری بیان کرد: کار مطالعاتی گذر جدید گناوه به دیلم در حال انجام است و در سال آینده با پایان طرح مطالعاتی عملیات اجرایی آن نیز آغاز می‌شود.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال گذشته 180 میلیارد ریال از محل ماده 180 قانون توسعه کشور و تبصره ماده 23 قانون بودجه سالانه که نظارت بر هزینه‌کرد آن بر عهده نماینده مجلس هر حوزه انتخابیه است، در اختیار داشتیم که مبلغ 70 میلیارد ریال آن به شهرستان گناوه اختصاص یافت.

    جمیری اضافه کرد: هر چند در حوزه گازرسانی با تاخیر نسبت به سایر شهرستان‌ها در گناوه مواجه بودیم اما پیگیری‌های خوبی در این زمینه انجام شد که در نهایت با شتاب خوب گازرسانی به این شهرستان مواجه هستیم به گونه‌ای که تا پایان امسال شهر و روستاهای  گناوه از نعمت داشتن گاز بهره‌مند می‌شوند.

    وی اینکه یکی از سخت و زیان آورترین شغل‌ها کار در دریا به شکل صیادی و یا صفاری است، اظهار کرد: طبق قانون باید رابطه حقوقی پرداخت دستمزد صیادان و ملوانان با مالکین لنج‌ها مشخص باشد تا بر اساس روابط کارفرما و پیمانکار لیست‌های دستمزد به سازمان تامین اجتماعی ارسال شود که هم اکنون مشخص نیست که چه فردی باید این کار را انجام دهد.

    نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل می‌توان از توان تعاونی‌های صیادی نیز استفاده کرد تا بتوانیم در مجلس مصوبه‌ای قانونی برای سخت و زیان آور بودن شغل صیادی و ملوانی اخذ کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو