فونیکسریمکسبهتام

اجرای عملیات خط کشی محور ارتباطی هراز

عصر خودرو: رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان (هراز) از اجرای عملیات گسترده خط کشی در سطح محور ارتباطی هراز خبر داد.

اجرای عملیات خط کشی محور ارتباطی هراز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، علی نوری پور ضمن اعلام این مطلب افزود : خط کشی راهها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می گردند مستقیما در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می نمایند.
    وی ادامه داد: از این رو این اداره به منظور افزایش ایمنی محور ، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در شب با دید محدود ، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محور هراز به اجرا در امد.
    رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان (هراز) یکی از اهداف اجرای خط کشی در سطح محورها را تعیین محدودیتهای حرکت برای هریک از کاربران عنوان و خاطر نشان ساخت: خوشبختانه علاوه بر اجرای عملیات تعریض و ارتقاء محور مذکور ، اقدامات وسیع ایمن سازی در سطح محور در قالب نصب جداکننده ها ، آشکار سازی نقاط پر حادثه ، آشکار سازی تمامی دهانه تونلها و نصب انواع تابلو و علائم در محور هراز به اجرا در آمد.
    نوری پور اظهار داشت: طول محور ارتباطی هراز در استان مازندران 110 کیلومتر می باشد.
    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جویبار از اجرای عملیات روکش آسفالت محور سه راهی لاریم - پهناب این شهرستان به طول 11 کیلومترخبر داد.
    به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران محسن قادری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جویبار ضمن اعلام این خبر افزود:شهرستان جویبار از جمله شهرستانهایی است که به لحاظ شرایط جغرافیایی منطقه و تعدد روستاها در آن دارای محورهای پر رفت و آمد بوده ، لذا ایمن سازی و بهسازی راههای ارتباطی این شهرستان از جمله فعالیتهای مهم این اداره می باشد.
    وی تصریح کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.
    قادری به پروژه روکش آسفالت محور ارتباطی سه راهی لاریم - پهناب این شهرستان اشاره و اظهار داشت:عملیات فوق در قالب اجرای روکش آسفالت محور به طول 11 کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال به اجرا در آمد.
    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جویبار یادآور شد: اداره راه و شهرسازی شهرستان جویبار 264 کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی را تحت پوشش دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو