فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم شهرستان‌های بشرویه، طبس، فردوس و سرایان:

جاده همدلی مردم بشرویه و طبس بازگشایی شد

عصر خودرو: نماینده مردم شهرستان‌های بشرویه، طبس، فردوس و سرایان از بازگشایی جاده بشرویه به طبس خبر داد و گفت: و این راه را جاده همدلی مردم بشرویه و طبس می‌نامیم.

جاده همدلی مردم بشرویه و طبس بازگشایی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدعلی عبدالله زاده نماینده مردم شهرستان‌های بشرویه، طبس، فردوس و سرایان در مجلس در نشستی که در شهرستان بشرویه به منظور بررسی راه بشرویه به طبس شامگاه پنجشنبه برگزار شد، بیان کرد: بازگشایی راه طبس به بشرویه به حدی که چند ماشین رفت و آمد کرده صورت گرفته است.

    وی با بیان اینکه اعتبارات ماده 180 در استان وضعیت خوبی دارد و 13 میلیارد تومان در این راستا به استان اختصاص یافته است، افزود: از این رقم حدود 400 تا 500 میلیون تومان به بشرویه  اختصاص یافته است که از این میزان، مبلغ خوبی را برای راه از بشرویه و طبس در نظر خواهیم گرفت.

    عبدالله زاده بیان کرد: کار اصلی که بازگشایی محور بوده خوشبختانه انجام شد و باقی کار چون زیرسازی و آسفالت از طریق در نظر گرفتن اعتبارات از هر دو شهرستان به سرعت انجام خواهد شد.

    نماینده مردم شهرستان‌های بشرویه، طبس، فردوس و سرایان در این نشست گفت: این راه مطالبه اصلی مردم و مسئولان بشرویه و طبس بوده و خوشبختانه در سالی که با عنوان همدلی دولت و ملت نامگذاری شده است مفتخریم که توانستیم راه بشرویه به طبس را بازگشایی کنیم و این راه را جاده همدلی مردم بشرویه و طبس می‌نامیم.

    بازگشایی راه بشرویه به طبس انقلابی در حوزه راه و شهرسازی بود

    محسن زیباییان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بشرویه در این نشست بیان کرد: با بازگشایی راه بشرویه و طبس، انقلابی در حوزه راه و شهرسازی شهرستان صورت گرفت و اعتبارات خوبی برای این راه در نظر گرفته شد و با پیگیری‌های نماینده، 100 درصد تخصیص یافت.

    وی افزود: بازگشایی این راه نزدیک 10 کیلومتر انجام شده و در 23 شهریورماه اولین رفت و آمد توسط دو ماشین اداره راه و شهرسازی طبس و بشرویه و مدیرکل راه و شهرسازی انجام شد و عملاً می‌توان به جرات گفت این راه به طور کامل بازگشایی شده است.

    زیباییان گفت: با بازگشایی این راه مسیر بشرویه به طبس از 125 کیلومتر به 85 کیلومتر کاهش پیدا کرده است اما طی بررسی‌های اخیر و با اقدامات نهایی این راه به 75 کیلومتر خواهد رسید.

    رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بشرویه اظهار داشت: از سمت بشرویه قسمتی از راه آسفالت است و تقریباً می‌توان گفت حدود 10 تا 12 کیلومتر راه فاقد آسفالت می‌باشد اما از سمت طبس هیچ آسفالتی وجود ندارد.

    زیباییان گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم، دو اقدام مهم در حوزه راه انجام شد که یکی بازگشایی راه بشرویه به طبس بود و دیگری شریانی شدن راه بشرویه، طبس، سه راهی که برای آن 1 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

    وی احداث جاده بشرویه به بجستان را از دیگر خواسته‌های مردم عنوان کرد و اظهار داشت: امید می‌رود این امر نیز به جد پیگیری شود.

    در پایان مصوب شد نماینده اداره راه، نماینده ائمه جمعه، نماینده فرمانداری، دو نفر نماینده شورا، نماینده از هیئات مذهبی سه نفر به عنوان معتمد، نماینده رسانه‌های هر شهرستان جمعاً 10 نفر در هر دوشهرستان تشکیل و اقدامات لازم را در تبلیغات راه و مطالبات مردم انجام دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو