فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

سیل به محورهای خراسان شمالی خسارات جدی وارد کرد

عصر خودرو : مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بارندگی و جاری شدن سیل روزهای اخیر در این استان خسارات جدی به ابنیه و محورهای ارتباطی چهار شهرستان خراسان شمالی وارد کرد.

سیل به محورهای خراسان شمالی خسارات جدی وارد کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی اصغر بدیعی مقدم از وارد شدن خسارات جدی به محورهای ارتباطی خراسان شمالی بر اثر جاری شدن سیل خبر داد و افزود: بارندگی و سیلاب روزهای اخبر در استان به محورهای روستای شور و قلعه سفید محور حسن آباد به اردوغان شهرستان اسفراین به طول شش کیلومتر خسارت جدی وارد کرده است.

    وی با اشاره به اینکه جاری شدن سیل در این محور سبب رسوب گذاری راه خاکی و آب بردگی این محور شده بود، اضافه کرد: با تلاش نیروهای راهداری جاده مزبور بازگشایی شده و اکنون تردد خودروها در آن صورت می گیرد.

    بدیعی مقدم با بیان اینکه 20 خودرو در محاصره این سیل به دام افتاده بودند که توسط عوامل راهداری نجات یافتند، اظهار داشت: همچنین دو خودرو نیز در داخل سیل گرفتار شده بودند اما توسط راهداران نجات پیدا کردند.

    وی ادامه داد: افزون بر این وقوع سیل در شهرستان مانه و سملقان سبب رسوب گذاری در محور اصلی بجنورد به جنگل گلستان در مسیر پل ملاحسن و محور روستای نجف آباد شد که این مسیر نیز با همت نیروهای راهداری بازگشایی شد.

    بدیعی مقدم اضافه کرد: همچنین محور شهرآباد نیروی هوایی و پل سومبار در این شهرستان نیز به علت سیل شدید آسیب دیده بود که با تیغ زنی و رسوب برداری بار دیگر تردد خودروها از این محور ممکن شد.

     بارش های سیل آسا در خراسان شمالی در آخرین روزهای تابستان برای چندمین بار به تأسیسات زیربنایی و ابنیه های جاده ای، منازل روستایی، مزارع و باغ های روستاهای شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و اسفراین خسارت های زیادی وارد کرد.

    سیل سه خودرو در مانه و سملقان و یک خودرو را نیز در روستای ارکان بجنورد با خود برد که در این میان راننده خودرویی که در سیل روستای ارکان گرفتار شده بود جان خود را از دست داد و جنازه او توسط نیروهای امدادی پس از 12 ساعت جستجو پیدا شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو