فونیکسریمکسبهتام

نماینده خمین تاکید کرد

ضرورت کیفی‌سازی تولیدات در صنعت خودروسازی

عصر خودرو : نماینده مردم خمین در مجلس گفت: واکنش فعلی مردم به صنعت خودروسازی نشان از آن دارد که باید مدیریت درست و کیفی‌سازی تولیدات در اولویت قرار بگیرد.

ضرورت کیفی‌سازی تولیدات در صنعت خودروسازی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محمد ابراهیم رضایی با اشاره به وضعیت فعلی که در صنعت خودرو کشور بروز کرده است، اظهار کرد: شرکت سایپا بعد از گذشت مدتی طولانی در شهرستان خمین استقرار یافته است و باید در شرایط کنونی با دقت به کار خود ادامه دهد.

    وی با تاکید بر اینکه این شرکت بعد از سال‌ها بلاتکلیفی به بخش خصوصی واگذار شده است، افزود: در حال حاضر 90 درصد امتیاز این شرکت در اختیار بخش خصوصی است و عملا از گردونه اقدامات و کارهای دولتی خارج شده است، اما به هرحال شرایط حاکم بر جامعه بر روند عملکردی شرکت تاثیر خواهد داشت.

    این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: خوشبختانه کارخانه سایپا در خمین به صورت رسمی در حال ورود به صنعت خودروسازی کشور است. برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و تجهیزات مورد نیز برای فعال‌سازی خطوط تولید طبق قرارداد خریداری شده است و به زودی فعالیت سایپا در خمین آغاز خواهد شد.

    وی بازار خودرو ایران را یک بازار استثنایی عنوان کرد و با تاکید بر اینکه حفظ این بازار منوط به توانمندی و هنر مدیریت درست و جدید است، گفت: لازم است خودرویی در محور تولید قرار گیرد که رضایت مردم را جلب کند.

    رضایی تاکید کرد: سطح توقع مردم از تولیدات داخلی فعلی بالا رفته است و صرفا باید به دنبال کیفی‌سازی تولید و جلب نظر مردم باشیم. واکنش فعلی مردم به صنعت خودروسازی نشان از آن دارد که باید مدیریت درست و کیفی‌سازی تولیدات در اولویت قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه سایپای خمین نیز باید خط تولیدی داشته باشد که رضایت مردم را جلب کند، عنوان کرد: عدم توجه به نظر مردم و کیفی نشدن تولیدات مسلما فضا را برای رقبای دیگر باز می‌کند. در حال حاضر شرکت بنز مقدمات حضور خود در ایران را کلید زده است و حضور شرکت‌های رقیب خارجی مسلما یک تهدید جدی برای صنعت خودروسازی کشور محسوب می‌شود.

    نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر نتوانیم تولیدات داخلی را به استانداردهای لازم برسانیم و خواسته مردم را مورد توجه قرار ندهیم قطعا توانی برای رقابت با شرکت‌های دیگر نخواهیم داشت و مسلما کشور ضرر خواهد کرد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو