فونیکسریمکسبهتام

بنیانگذار کرمان خودرو

دولت باید برای ارائه تسهیلات به مردم کمک کند

عصر خودرو : خودروسازان در جهت بهبود کیفیت محصولات خود تلاش کنند و دولت نیز باید برای ارائه تسهیلات به مردم کمک کند.

دولت باید برای ارائه تسهیلات به مردم کمک کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، سید حسین مرعشی  در خصوص کمپین نخریدن خودروی صفر، اظهار داشت: سیاست صبر و انتظار مصرف کنندگان ارتباطی با این کمپین ندارد و به خاطر شرایط انتقال اقتصاد ایران از دوران تحریم به دوران پسا تحریم این وضعیت بوجود آمده است.

    وی ادامه داد: دولتمردان ما بر اساس واقعیت های روشن نسبت به آینده ایران به لحاظ اقتصادی امیدواری هایی را به مردم منتقل کرده اند که کاملا هم درست است .

    مرعشی با بیان اینکه اقتصاد ایران از اقتصادهای خوب در آینده و در منطقه خواهد بود تصریح کرد: مسیر ما در اقتصاد مسیر رشد است و انتقال این پیام به جامعه مصرف کنندگان ایران انتظاراتی را بوجود آورده که پس از تحریم و ظرف چند ماه آینده کالاهایی با کیفیت مناسب تر و با قیمت بهتر بدست مصرف کنندگان خواهد رسید .

    موسس کرمان خودرو با بیان اینکه رکود در جامعه تنها مختص به خودرو نیست گفت: در مورد کلیه کالاهای بادوام هم همین موضوع بوجود آمده و مردم سیاست صبر و انتظار را در پیش گرفته اند و کالایی نمی خرند مگر اینکه ضروری باشد.

    وی تصریح کرد: مسئله بعدی این است که بدلیل سیاستهای ضد تورمی دولت در دو سال اخیر نقدینگی در کشور کاسته شده و قدرت خرید مصرف کنندگان نیز کاهش یافته است و از صنایع لبنی تا لوازم خانگی و نوشابه ها و آبمیوه ها و ...با کاهش مصرف و فروش مواجه شده اند.

    مرعشی با بیان اینکه راه اندازی چنین کمپینی عکس العملی در مقابل عدم پاسخگویی خودروسازان داخلی در مقابل کیفیت است گفت: زمانی که تولید کنندگان در مدتی طولانی به کیفیت خودرو توجهی نکردند و خودرو را با عیوب فراوان به مردم تحویل دادند منجر به این عکس العمل شد .

    وی با بیان اینکه این سه موضوع با یکدیگر ترکیب شدند و باعث رکود در بازار خودرو شدند افزود: البته این دوران هم گذرا است و خودروسازان می توانند از این موضوع درس بگیرند و در جهت بهبود کیفیت محصولات خود تلاش کنند و دولت نیز باید برای ارائه تسهیلات به مردم کمک کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو