فونیکسریمکسبهتام

استاندار در دیدار با وزیر صنعت خبر داد:

تولید خودروهای اروپایی و کره ای به جای خودروی چینی در سمنان

عصر خودرو : استاندار سمنان در دیدار با محمد نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، از عزم سرمایه گذار خودروسازی در سمنان برای تولید خودروهایی از نوع اروپایی و کره ای به جای خودروی چینی خبر داد.

تولید خودروهای اروپایی و کره ای به جای خودروی چینی در سمنان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، روز شنبه روابط عمومی استانداری سمنان، محمد وکیلی در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت تدبیر و امید در تهران، به سرمایه گذاری در خودروسازی سمنان اشاره کرد و افزود: این خودروسازی در نظر دارد، به جای خودروی چینی GEELY، خودروهایی از نوع اروپایی یا کره جنوبی تولید کند.
    وی با اشاره به اینکه دکتر روحانی رئیس جمهوری فرزند استان سمنان است، ادامه داد: دکتر روحانی با متانت طبع بالا و نگاه ملی ویژه، هیچ گاه توصیه و درخواست خاصی برای توجه بیشتر به زادگاه خود و استان سمنان نداشته است.
    وکیلی تاکید کرد: وظیفه خود میدانیم به طور ویژه کمبودها و مشکلات بخشهای مختلف استان سمنان را در دیدار با وزیران مطرح و پیگیری کنیم.
    وی با اشاره به کمبود آب به ویژه برای بخش صنعت استان سمنان، بر استفاده از بازیافت آب خروجی واحدهای تولیدی، برای بازیافت آب کربنات سدیم به منظور تامین آب در بخش صنعت تاکید کرد.
    استاندار سمنان در ادامه، برخی مشکلات واحدهای تولیدی در نقاط مختلف این استان را مطرح کرد.
    در دیدار استاندار سمنان با محمد نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، مسائل و مشکلات مختلف صنعتی و معدنی استان سمنان مورد بررسی قرار گرفت.
    در این دیدار سه ساعته در دفتر وزیر، معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند و بر بررسی و پیگیری مسائل مختلف استان سمنان تاکید شد.
    بهروز اسودی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا صادقی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و سلامی مشاور استاندار سمنان حضور داشتند.
    مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، بر حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان سمنان تاکید کرد و در هامش درخواست های استاندار سمنان دستورات لازم را برای حل مسائل مورد نظر صادر کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو