فونیکسریمکسبهتام

ارتقاء کیفیت و افزایش فروش در برنامه کار

کدام شرکت خودروسازی هر ماه ۳ هزار دستگاه خودرو صادر کرد؟

عصر خودرو :این شرکت در سال جاری صادرات ۴۵ هزار دستگاه خودرو را هدف گذاری کرده که تاکنون بیش از ۱۸ هزار دستگاه آن را به خارج از کشور صادر کرده است.

کدام شرکت خودروسازی هر ماه ۳ هزار دستگاه خودرو صادر کرد؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده گروه خودروسازی سایپا در سال جاری 80 درصد برنامه صادرات خود را عملی می کند، ضمن آنکه محصولات سایپا اکنون به پنج کشور صادر می شود.

    وی بر ضرورت جلب رضایت مشتریان از محصولات گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد و افزود: این شرکت به دنبال عرضه محصولات جدیدی است تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب کند و در این راستا هفته گذشته تولید انبوه خودرو ساندرو در این گروه آغاز شد و تا پایان ماه جاری این خودرو را نیز به بازار عرضه می کند.

    وی با اشاره به نشست امروز صنعت خودرو و قطعه سازان با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: دراین نشست مشکلات فراروی صنعت خودروسازی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با ارائه راهکارهای مناسب مقرر شد با استفاده از منابع مالی دولت و تسهیلات بانکی کمبود منابع مالی خودروسازان و قطعه سازان برطرف شود.

    وی گفت: سایپا به عنوان بزرگ ترین صادرکننده خودروی کشور برای رویکرد مشتری مداری اهمیت زیادی قائل است و در این راستا توانسته 80 درصد صادرات خودروی کشور را به خود اختصاص دهد.

    جمالی اظهار داشت: هرچند که نخریدن خودرو توسط مردم مشکلاتی را برای بخش تولید بوجود آورده اما صنعت خودروسازی توانسته با تنوع فروش محصولات خود شرایط را به وضعیت عادی بازگرداند تا بتواند فروش محصولات خود را افزایش دهد.

    وی افزود: سایپا بر ضرورت رعایت استانداردهای ملی در تولید محصولات خود تاکید دارد و علاوه بر استانداردهای ملی برای افزایش صادرات خود به برخی از کشورهای جهان استانداردهای کشورهای خلیج فارس را که بسیار سخت تر از استانداردهای ایران هستند را اجرایی کرده است.

    وی اضافه کرد: طی سه سال گذشته به علت تحریم های ظالمانه نقدینگی خودروسازان بسیار کاهش پیدا کرد اما امیدواریم با ارتقای کیفیت و افزایش فروش، کمبود منابع مالی خودروسازان و قطعه سازان برطرف شود.

    وی با اشاره به میزان تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا، افزود: این گروه هم اکنون روزانه به طور متوسط هزار و 500 تا هزار و 700 دستگاه خودرو تولید می کند که می تواند آن را به دو هزار دستگاه در روز افزایش دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو