فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

ساخت مجتمع تجاری خودرو در تهرانسر

عصر خودرو : معاون وزیر راه و شهرسازی درباره ساخت مجتمع تجاری خودرو در تهران گفت: این مرکز تجاری خودرو با همکاری فعالان بخش خصوصی صنعت خودرو در تهرانسر ساخته می‌شود.

ساخت مجتمع تجاری خودرو در تهرانسر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سیدمحمد پژمان درباره جزئیات پروژه مجتمع تجاری خودرو در تهران اظهار کرد: ساخت چنین پروژه‌ای در کشور و منطقه خاورمیانه بی‌سابقه است و تاکنون تنها یک مورد کوچک مشابه این پروژه در ترکیه ساخته شده است.

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه مشاغل هر چه قدر بیشتر در یک مکان متمرکز شوند و فعالیت خود را به صورت بورسی ادامه دهند، فرصت‌های بیشتری برای مشتری فراهم می‌شود، گفت: این تمرکز مشاغل به راحتی مردم در همه زمینه‌ها از جمله دسترسی آسان به محل پروژه با وسایل نقلیه عمومی، عدم نیاز به مراجعه به نقاط مختلف شهر برای خرید خودرو و کاهش تردد در کلانشهر می‌انجامد. ضمن اینکه رقابت در کاهش قیمت کالا و خدمات خودرو را نیز موجب می شود.

    وی ادامه داد: قرار است در این پروژه ساختمانی، یک مجموعه مجهز با امکان دسترسی آسان مردم به برندهای خودرویی فراهم شود؛ همچنین امکانات تفریحی و رفاهی مانند پارک بازی کودکان و رستوران نیز در این مجتمع تجاری تعبیه شده است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در مجتمع تجاری تخصصی خودروی تهران خدمات جانبی خرید خودرو، دفاتر شرکت‌های خدمات پس از فروش، مراکز معاینه فنی خودرو و ... نیز دایر است که این رقابت به مشتری‌مداری منجر خواهد شد.

    وی با اشاره به مشکلات فراوانی که نمایشگاه‌داران خودرو به خصوص در زمینه محل دپوی خودروها و نیز ورود و خروج اتومبیل‌ها به پارکینگ، نحوه ارائه خودروها به مردم و حمل آن برای مشتری دست به گریبان هستند، خاطرنشان کرد: این مجتمع تجاری تخصصی خودرو، همه این مشکلات را رفع می‌کند و مشتریان به راحتی می‌توانند با مقایسه مدل‌ها، قیمت‌ها و برندهای خودرویی، اتومبیل مورد نظرشان را خریداری کنند.

    پژمان با تأکید بر اینکه قرار است در ساخت این پروژه، اتحادیه واردکنندگان خودرو، اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، نمایندگی‌های برندهای مشهور تولیدکننده خودرو و سایر تشکل‌های غیر دولتی و بخش خصوصی فعال در صنعت خودرو با سازمان ملی زمین و مسکن همکاری کنند، به پایگاه خبری راه و شهرسازی گفت: این پروژه ساختمانی در قالب 550 واحد تجاری ‌ اداری در تهرانسر (منطقه 21 تهران) ساخته می‌شود.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو