فونیکسریمکسبهتام

دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازان خودرو:

پژو رقبای سرسختی پیش رو دارد

به زودی خودروسازان آمریکایی و ژاپنی در ایران حضور پیدا می‌کنند

عصر خودرو : در سالهای گذشته ۱۳ درصد فروش پژو در ایران بود و در این مدت با تبعیت از تحریم های آمریکا علیه ما این شرکت بازار خود در ایران را از دست داد این در حالی است که می توانست تا ۳۰ درصد پتانسیل فروش خود در ایران را افزایش دهد !

پژو رقبای سرسختی پیش رو دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، آرش محبی نژاد در خصوص ضرر و زیانی که این مدت پژو به ایران خودرو زده است اظهار داشت: درخواست غرامت از پژو حق مسلم صنعت خودروی ایران است زیرا فرانسوی ها در زمان تحریم به تعهدات خود عمل نکردند.

    وی افزود : یکی از پیشنهادات انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازان خودرو برای انعقاد قرارداد با خودروسازان دنیا این است که زمانی که اتفاقات غیر مترقبه ای رخ می دهد (مانند تحریمی که بوجود آمد ) کشورها به تعهدات خود پایبند باشند و همکاری خود را با ایران ادامه دهند.

    محبی نژاد خاطر نشان کرد : در سالهای گذشته 13 درصد فروش پژو در ایران بود و در این مدت با تبعیت از تحریم های آمریکا علیه ما این شرکت بازار خود در ایران را از دست داد این در حالی است که می توانست تا 30 درصد پتانسیل فروش خود در ایران را افزایش دهد.

    دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازان خودرو با بیان اینکه پژو رقبای سرسختی پیش رو دارد تصریح کرد: رنو، نیسان و خودروسازان آلمانی ، آمریکایی و ژاپنی به زودی پا به عرصه خودورسازی ایران خواهند گذاشت.

    وی گفت: البته سابقه همکاری پژو با ایران می تواند یکی از مزایای این شرکت برای ادامه همکاری ها باشد.

    به گفته منابع آگاه ، مسؤولان ایران خودرو با استناد به اینکه رفتن ناگهانی پژو از ایران ، سبب کاهش تولید این شرکت ( ایران خودرو ) شده است ، از پژو خواسته اند تا معادل ضرری که بابت افت تیراژ زده اند ، غرامت پرداخت کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو