فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی:

شل و توتال هنوز درخواست رسمی ساخت پمپ بنزین در ایران نداده‌اند

عصر خودرو- سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: هنوز درخواستی از شرکتهای خارجی و چند ملیتی برای ایجاد پمپ بنزین های زنجیره ای در ایران دریافت نکرده ایم.

شل و توتال هنوز درخواست رسمی ساخت پمپ بنزین در ایران نداده‌اند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، داود عربعلی افزود: با توجه به رویکرد جدید وزارت نفت در باره فعالیت جایگاههای سوخت تحت عنوان برند یا نشان های تجاری خاص و امکان حضور شرکتهای خارجی در بازار ایران، برخی شرکتهای نفتی نظیر توتال فرانسه و شل انگلیس در باره فعالیت در بازار ایران ابراز علاقه کرده اند اما هنوز به طور رسمی درخواستی به این شرکت برای صدور مجوز نرسیده است.

    وی افزود: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران و وزارت نفت از هر اعلام آمادگی شرکتهای داخلی و خارجی برای حضور در بازار ایران استقبال می کنند و آماده بررسی درخواستهای آنها در قالب نشانهای تجاری هستند اما آنچه در خصوص صدور مجوز به دو شرکت توتال و شل در چند روز گذشته در فضای رسانه ای کشور منتشر شده است واقعیت ندارد چراکه اساسا این دو شرکت هنوز به طور رسمی درخواستی برای حضور در بازار ایران نداشته اند.
    عربعلی همچنین گفت: شرکتهای ایرانی هم هنوز درخواستی به صورت رسمی به این شرکت برای فعالیت تحت عنوان نشان تجاری خاص نداده اند و آنچه در خصوص فعالیت جایگاه داران در قالب برندهای داخلی مطرح شده بیشتر در حد گپ و گفت بوده است.
    رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور پیشتر از اعطای مجوز ساخت 200 پمپ بنزین در سراسر کشور به دو شرکت نفتی توتال و شل خبر داده بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط