فونیکسریمکسبهتام

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد:

رشد ۱۳/۵ درصدی تولید وانت در شهریور ماه

عصر خودرو: در گزارش تحلیلی ارزشیابی خودروهای سواری ساخت داخل شهریور ماه در بخش وانت شاهد رشد ۱۳/۵ درصدی تولید در مقایسه با ماه قبل هستیم که افزایش تولید خودروهای وانت کارا دوکابین ، وانت مزدا تک کابین و وانت تندر ایران خودرو از جمله عوامل اصلی در ایجاد این روند صعودی می باشند.

رشد ۱۳/۵ درصدی تولید وانت در شهریور ماه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، آنگونه که در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام شده است علیرغم رشد تولید خودروهای گروه وانت در شهریور ماه، تعداد ارزشیابی این خودروها 13/9 درصد کاهش یافت، بطوریکه از 9 مدل خودروی ارزشیابی شده، 2 مدل در سطح کیفی خیلی خوب و 7 مدل هم در سطح کیفی خوب قرار گرفتند.

    همانطور که در جدول رده بندی کیفی قابل مشاهده است، وانت تندر ایران خودرو در صدر و وانت کارا دوکابین هم در انتها قرار گرفته اند. درنمودار زیر روند تغییرات میانگین نمره منفی خودروهای گروه وانت را نسبت به ماه قبل مشاهده می کنیم، بطوریکه وانتسایپا X 151 بیشترین درصد بهبود و وانت کارا دوکابین هم بیشترین درصد تنزل را داشته اند.

    در ماه جاری در 3 بخش عیوب فنی- عملکردی ، تزئینات- مونتاژ و بدنه میانگین نمره منفی به ترتیب 8/5 ، 0/4 و 6/6 درصد تنزل یافت. از طرفی در 3 بخش مذکور به ترتیب وانت دیزل زامیاد ، وانتمزدا تک کابین و وانت کارا دوکابین بیشترین نمرات منفی را کسب نمودند. در بخش رنگ وانت پیکاپ فوتون بیشترین نمره منفی را به خود اختصاص داده است. همچنین میانگین نمره منفی بخش رنگ نسبت به ماه قبل 13/2 درصد کاهش یافت که غالبا مربوط به روند رو به بهبود وانت کارا دوکابین و وانت تندر ایران خودرو می باشد .تعداد ایرادات مهم و اساسی نسبت به ماه قبل 4/0 درصد بهبود یافت که عمده دلیل این موضوع مربوط به کاهش تعداد این ایرادات در خودروی وانت دیزل زامیاد می باشد. در نهایت میانگین نمره منفی خودروهای گروه وانت روند نزولی 2/8 درصدی را شاهد بود، که عمدتا مربوط به افزایش میانگین نمره منفی خودروی وانت کارا دوکابین می باشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو