فونیکسریمکسبهتام

رئیس اتاق بازرگانی انگلیس:

استقبال لندن از همکاری در بخش نفت وگاز و خودروسازی با ایران

عصر خودرو : رئیس اتاق بازرگانی انگلیس گفت: تهران و لندن پس از توافق برجام دور جدیدی از همکاری ها را دنبال می کنند و انگلیس از توسعه همکاری در زمینه نفت وگاز و خودرو با ایران استقبال می کند.

استقبال لندن از همکاری در بخش نفت وگاز و خودروسازی با ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا، سر ریچارد دالتون شامگاه یکشنبه پس از دیدار با علی اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت ومعدن، اظهار داشت: امروز هیات تجاری انگلیس با حضور در ایران به دنبال شناسایی شرکای جدید برای همکاریهای آینده است.
    وی افزود: لندن پس از توافق 1+5 با تهران در پی تعاملات تازه و آماده سازی برنامه همکاریهای بازرگانی و صنعتی با ایران است و انتظار می رود از زمان اجرایی شدن برجام حرکت رو به رشدی در زمینه های مورد علاقه دو طرف صورت گیرد.
    رئیس اتاق بازرگانی انگلیس افزود: شفاف سازی قوانین و درک متقابل در رشد تعاملات و آینده همکاریهای میان تهران - لندن نقش موثری دارد.
    وی لزوم برنامه ریزی همکاری های بلندمدت میان شرکت های دو کشور را یادآور شد و گفت: انگلیس برای انتقال فناوری های جدید به جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد.
    دالتون، سفر وزیر امور خارجه این کشور به تهران را پس از توافق برجام خاطرنشان ساخت و گفت: گشایش سفارت انگلیس در تهران، امکان برنامه ریزی برای همکاریهای آینده در بخشهای اقتصادی و تجاری را فراهم ساخت.
    وی مذاکرات با مسئولان اقتصادی ایرانی را از جمله وزیر صنعت، معدن وتجارت و مدیرعامل بانک صنعت ومعدن سودمند ارزیابی کرد و گفت: ایران وانگلیس به عنوان شرکای پیشین، می توانند دور جدیدی از همکاریها را برنامه ریزی کنند.
    دالتون که در دوره 2006- 2002 به عنوان سفیر انگلیس در تهران فعالیت داشته در راس یک هیات تجاری که گفته می شود شمار نفرات آن بیش از 20 نفر است نهم مهرماه جاری وارد تهران شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو