فونیکسریمکسبهتام

«اختصاصی عصر خودرو»

قدرتمندترین X۴ ب‌ام‌و هم آمد

عصر خودرو: مدل‌های M Performance ب‌ام‌و مختص آن دسته از خریدارانی است که یک ب‌ام‌و با توان عملکردی بالاتر می‌خواهند اما هنوز آمادگی انتخاب یک M کاملا عملکرد‌محور را ندارند.

قدرتمندترین X۴ ب‌ام‌و هم آمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، تازه‌ترین M Performance ب‌ام‌و، مدلی است که قرار است حدفاصل X4‌های عادی و X4 M بی‌رحمی باشد که البته هنوز عرضه آن قطعی نشده، حداقل در نسل فعلی. X4 M40i از موتور 6 سیلندر 3 لیتری مجهز به توربوشارژری نیرو می‌گیرد که با 355 اسب‌بخار قدرت، توان تولید حداکثر گشتاوری برابر با 465 نیوتن‌متر را دارد. انتقال این سطح از قدرت به چهار چرخ از مسیر گیربکس 8 سرعته خودکار و سامانه xDrive، این مدل از X4 را در 4.9 ثانیه به تندی 100کیلومتر در ساعت می‌رساند. هرچند، حداکثر سرعت در این مدل هم به‌صورت الکترونیکی محدود خواهد بود به 250 کیلومتر در ساعت. طبیعی است که سوار بر این چرخ‌های 19اینچی مخصوص (به‌صورت آپشنال، 20 اینچی)، از فنربندی اسپرتی‌تر و ترمز‌های قدرتمند‌تری بهره می‌برد. البته از نظر ظاهری سخت می‌شود تفاوتی بین X4 M40i و X4‌های مجهز به پکیج
    M Sport احساس کرد چراکه این تفاوت‌ها، محدود هستند به یک تیغه تزئینی طرح فلز در هواکش‌های طرفین سپر جلو و قرار گرفتن خروجی اگزوز در دو طرف فلاپ زیر سپر عقب.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    کرمان موتوراکستریم