فونیکسریمکسبهتام

لزوم تحول خدمات پس از فروش خودرو

عصر خودرو- وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ضرورت توجه بیش از پیش به شبکه خدمات پس از فروش ،‌بر تحول بیشتر در این باره و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.

لزوم تحول خدمات پس از فروش خودرو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از شاتا ، آقای نعمت زاده در نشست شورای سیاستگذاری خودرو  ضمن تاکید بر ارتقای مستمر میزان خدمات پس از فروش تا حصول رضایت کامل مشتریان افزود: باید خدمات مورد نیاز مشتری ارائه شود و ماندن در نوبت  برای تعمیر را باید به حد انتظار مشتری رساند.

    وی با اشاره به ضرورت برگزاری همایشی ویژه برای ارتقای سطح خدمات پس از فروش و اطلاع رسانی به مشتریان تصریح کرد: حق نداریم در خدمات پس از فروش به مشتری بگوییم ما قطعه  نداریم، چرا که وظیفه داریم مشتری را در خدمات پس از فروش راضی از تعمیرگاه بیرون بفرستیم .

    وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت در ادامه خواستار برطرف کردن هر چه سریعتر کسری قطعات در تعمیرگاهها  شد و گفت : باید روشهایی اتخاذ شود که مشتریان به رضایتمندی برسند.

    به گفته نعمت زاده ؛‌ انتظار مشتری برای تعمیرات باید منطق زمانی خود را داشته باشد و بیش از زمانهای استاندارد مشتری نباید در تعمیرگاه متوقف شود.

    وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت دراین نشست با بیان اینکه درست نیست برای یک مشکل، مشتری سه بار به تعمیرگاه مراجعه کند، افزود: کاهش مراجعه مشتریان به تعمیرگاهها  را در دستور کار خود  قرار دهید اما به هر دلیلی مشتری اگر ناگزیر از مراجعه به تعمیرگاه شد باید به عنوان یک وظیفه، حتما راضی برگردد و دراین رابطه عملکرد صحیح ما می تواند بهترین تبلیغ باشد.

    نعمت زاده با اشاره به اینکه ما باید بعد از همه اقدامات از خود مردم بازخورد ها را دریافت کنیم خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا عملکرد خود را به قضاوت مشتری بگذاریم و پس از هر اقدامی، نظر مشتری را جویا شویم چون اگر قضاوت را خودمان انجام دهیم احتمال خطا در آن وجود خواهد داشت.

    وی با بیان اینکه همواره ضرورت روند بهبود خدمات پس از فروش باید مورد توجه قرار گیرد افزود: در این رابطه روند بهبود نسبت به سال قبل مهم است اما ما باید خدمات خود را با شاخصهای جهانی مقایسه کنیم.

    وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت در ادامه با تاکید بر اینکه شرکتهای خودرو ساز موظف هستند قطعات بدون کیفیت را از قطعه سازان دریافت نکنند، یادآور شد: برای جلوگیری از ارائه قطعات نامناسب در شبکه خدمات پس از فروش و با توجه به اینکه شرکتهای خودروساز قطعات مورد نیاز را برای شبکه خدمات پس از فروش تامین می‌کنند ، شرکتهای خودروساز موظف هستند قطعه بدون کیفیت را دریافت نکنند.


    وی اضافه کرد: شرکتهای خودروساز پس از خرید قطعه از قطعه سازان، مسئولیت کیفیت قطعات را برعهده خواهند داشت از این رو خودروسازها نباید از شرکتهایی که قطعات غیرکیفی تولید می کنند  قطعه دریافت کنند.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو