فونیکسریمکسبهتام

تاکید نعمت زاده بر بهبود خدمات پس از فروش خودروسازان؛

عملکرد صحیح خودروسازان بهترین تبلیغ است

عصر خودرو : وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ضرورت توجه بیش از پیش به شبکه خدمات پس از فروش، بر تحول در این خصوص و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.

عملکرد صحیح خودروسازان بهترین تبلیغ است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)، محمدرضا نعمت زاده که در سی و چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری خودرو سخن می گفت، ضمن تاکید بر ارتقای مستمر میزان خدمات پس از فروش تا حصول رضایت کامل مشتریان، افزود: باید خدمات مورد نیاز مشتری ارائه شود و ماندن در نوبت برای تعمیر را به حد انتظار مشتری رساند .
    وی با اشاره به ضرورت برگزاری همایشی ویژه جهت ارتقای سطح خدمات پس از فروش و اطلاع رسانی به مشتریان، تصریح کرد: وظیفه اصلی ما جلب رضایت مشتریان است.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه خواستار برطرف کردن هر چه سریعتر کسری قطعات در تعمیرگاه ها شد و گفت: باید روش هایی اتخاذ شود که ضمن جلب رضایتمندی مشتریان، انتظار مشتری در زمینه تعمیرات خودرو منطق زمانی خود را داشته باشد و مشتری بیش از زمان های استاندارد در تعمیرگاه متوقف نشود.
    مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر این که عملکرد صحیح ما می تواند بهترین تبلیغ باشد، با اشاره به لزوم رصد بازخورد عملکرد خود از مردم، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا عملکرد خود را به قضاوت مشتری بگذاریم و پس از هر اقدامی، نظر مشتری را جویا شویم؛ چون اگر قضاوت را خودمان انجام دهیم احتمال خطا در آن وجود خواهد داشت.
    وی با تاکید بر لزوم مقایسه خدمات خود با شاخص های جهانی، تصریح کرد: ضرورت دارد همواره روند بهبود خدمات پس از فروش مورد توجه قرار گیرد و روند بهبود نسبت به سال قبل مهم است.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با تاکید بر این که شرکت های خودروساز موظف هستند قطعات بدون کیفیت را از قطعه سازان دریافت نکنند، یادآور شد: توجه به این مهم برای جلوگیری از ارائه قطعات نامناسب در شبکه خدمات پس از فروش ضروری است.
    وی اضافه کرد: شرکت های خودروساز پس از خرید قطعه از قطعه سازان، مسؤولیت کیفیت قطعات را برعهده خواهند داشت، از این رو خودروسازها نباید از شرکت هایی که قطعات غیرکیفی تولید می کنند، قطعه دریافت کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو