فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی کمیسیون صنعت در مجلس:

تعامل بین نخبگان دانشگاهی و صنعت خودرو افزایش یابد

عصر خودرو : سخنگوی کمیسیون صنعت در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای افزایش میزان کیفیت در تولید و ساخت محصولات، باید تعامل بین نخبگان دانشگاهی و صنعت افزایش یابد.

تعامل بین نخبگان دانشگاهی و صنعت خودرو افزایش یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، روح‌الله عباسپور اظهار داشت: با توجه به این نکته که بازار رقابت جهانی به سرعت در حال تغییر بوده و میزان رقابت رو به افزایش است باید کیفیت کالاهای تولیدی در بخش صتعت افزایش یابد.

    وی با بیان اینکه اقتصاد بدون کیفیت دارای معنا و مفهومی نیست، اظهار کرد: با تعامل نخبگان دانشگاهی و استفاده از دانش آنها می‌توان سطح کیفی محصولات تولیدی در کشور را افزایش داده و به استانداردهای جهانی نزدیک شویم.

    عباسپور با اشاره به اینکه ارتباط بین مراکز دانشگاهی و بخش صنعت باید تقویت شود، بیان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های بسیار زیادی که در مراکز علمی وجود دارد می‌توان نوآوری و خلاقیت را به بخش تولیدی تزریق کرد.

    سخنگوی کمیسیون صنعت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مؤلفه‌هایی که باید به آن توجه شود استانداردسازی تمامی بخش‌ها است، عنوان کرد: با افزایش سطح استاندارد می‌توان برای مردم ایجاد آرامش و امنیت کرد تا مردم بتوانند با اطمینان خاطر بیشتر محصولات تولید ایران را خریداری کنند.

    عباسپور خاطرنشان کرد: با افزایش کیفیت در تولید محصولات می‌توان سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را برای سرمایه‌گذاری در کشور ترغیب کرد و این امر سبب باقی ماندن کشور در بازار رقابت جهانی می‌شود.

    وی با بیان اینکه در حوزه خودروسازی باید کیفیت خودروهای تولیدی داخل کشور افزایش یابد، گفت: علاوه بر افزایش کیفیت خودروها قیمت تمام شده نیز باید کاهش یابد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو