فونیکسریمکسبهتام

از این طرح عقب نشینی نمی کنیم

اجرای طرح کاهش درتهران قطعی است

عصر خودرو : حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت:طرح کاهش باید اجرا شود چرا که منفعت عمومی مردم در آن است و ما از اجرای طرح کاهش عقب نشینی نمی‌کنیم.

اجرای طرح کاهش درتهران قطعی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، جعفر تشکری هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، درباره طرح کاهش آلودگی هوای تهران که قرار بود از ابتدای آبان ماه اجرا شود و انتقادات اخیر پلیس به این طرح گفت: ما در حال پیگیری این طرح و فراهم کردن مقدمات اجرای آن هستیم. پلیس نگرانی‌هایی درباره نحوه اجرای طرح دارد و ما این نگرانی‌ها را برطرف می‌کنیم.

    او با تاکید بر اینکه بین پلیس و شهرداری تهران درباره کلیات و ماهیت طرح کاهش اختلاف نظری وجود ندارد، ادامه داد:طرح کاهش، طرح مطالعه شده و قابل دفاع و عاقلانه‌ای است و اجرای این طرح به نفع همه مردم شهر تهران است چون باعث کاهش قابل توجه آلاینده های ناشی از احتراق خودروهای فرسوده و آلاینده خواهد شد و پلیس هم در این نظر با ما هم عقیده است.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه افزود:از نظر ما اجرای طرح کاهش در تهران قطعی است و این طرح از نظر پشتوانه مطالعاتی و تاثیری که بر کاهش آلودگی هوای تهران خواهد داشت و نیز تجربه موفق اجرای آن در شهرهای جهان کاملا قابل دفاع و برای اجرا در تهران هم صد در صد عملیاتی است. ممکن است زمان اجرای این طرح برای هماهنگی با پلیس و جلب نظر و موافقت نهایی آنها در نحوه اجرا کمی به تعویق بیفتد اما  قطعا اجرا خواهد شد.

    تشکری افزود:به هر حال مجری اصلی اجرای این طرح پلیس است و پلیس است که باید طرح کاهش را در تهران عملیاتی و متخلفان را جریمه کند و ما در روزهای آینده در جلساتی که با دوستانمان در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تنظیم خواهیم کرد نگرانی‌های آنها را برطرف می کنیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو