فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم خلخال در مجلس:

کارخانه تولید تایر خودروهای سنگین روکش‌دار در خلخال کلنگ‌زنی می‌‌شود

عصر خودرو: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین کارخانه بزرگ صنعتی تولید تایر خودروهای سنگین و روکش‌دار هفته آینده در خلخال کلنگ‌زنی می‌شود.

کارخانه تولید تایر خودروهای سنگین روکش‌دار در خلخال کلنگ‌زنی می‌‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، جلیل جعفری بنه خلخال صبح امروز در جریان بازدید از مراحل اولیه احداث این کارخانه اظهار کرد: این کارخانه جایگزین کارخانه سیمان در خلخال شده که با کمک بخش خصوصی و شبه دولتی اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

    وی با بیان اینکه این کارخانه در راستای محرومیت‌زدایی و ایجاد فرصت‌های اشتغال در شهرستان خلخال عملیاتی خواهد شد، افزود: قرار است با حضور مسئولان شرکت لاستیک بارز و سرمایه‌گذار بخش خصوصی عملیات احداث این کارخانه هفته آینده آغاز شده و به سرعت شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

    نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در آینده نزدیک نیروگاه سیکل ترکیبی کوثر نیز کلنگ‌زنی خواهد شد تا ایجاد فرصت‌های اشتغال را در سایه راه‌اندازی این کارخانه شاهد باشیم.

    جعفری بنه خلخال تصریح کرد: کارخانه پرلیت کوثر نیز که از ماه‌های گذشته کلنگ‌زنی شده، موانع اداری آن برطرف شده و شاهد عملیاتی شدن این پروژه در مسیر توسعه و تقویت واحدهای معدنی و صنعتی خواهیم بود.

    وی حجم عمده‌ای از اشتغال این واحدهای تولیدی و صنعتی را متوجه بیکاران جنوب استان دانست و گفت: قرار است با اجرایی شدن این واحدهای تولیدی و صنعتی زمینه اشتغال بیش از 400 نفر از ساکنان این مناطق فراهم آید.

    این نماینده مجلس ادامه داد: شرایط متفاوتی را امروز در حوزه رونق اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی در سطح کشور و منطقه شاهد هستیم که امیدواریم با اجرایی شدن برجام در دوران پساتحریم بتوانیم حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را اعم از داخلی و خارجی در منطقه شاهد باشیم.

    جعفری بنه خلخال بیان کرد: یک حرکت مثبت و رو به جلو در عرصه توانمندی‌های اقتصادی فراهم آمده و انتظار می‌رود شهرستان‌های جنوب استان همچون خلخال و کوثر از این توان و ظرفیت بتوانند بیشتر و بهتر استفاده کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو