فونیکسریمکسبهتام

عباسپور:

صندوق‌توسعه‌ملی منابع لازم را در اختیار خودروسازان قرار دهد

عصر خودرو: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه با تکیه بر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های داخلی می‌توانیم زمینه‌های توسعه و اشتغال را به وجود آوریم، گفت:مجلس در مسیر توسعه،گره‌گشا است و باید قوانین کسب و کار، قاچاق کالا، نظام بانکی، تعرفه‌ها و مشکل نقدینگی مورد توجه جدی قرار گیرد.

صندوق‌توسعه‌ملی منابع لازم را در اختیار خودروسازان قرار دهد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خانه ملت، روح‌الله عباسپور درخصوص صنعت خودروتولید قطعات آن در داخل کشور، گفت: با تکیه بر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های داخلی می‌توانیم زمینه‌های توسعه و اشتغال را به وجود آوریم،اهمیت دادن به کیفیت در محصولات صنعتی می‌تواند فرآیند استقبال مردم را از تولید داخل افزایش دهد.

    لزوم توجه صنعت خودرو به کیفیت بخشی

    وی با مخالفت با وارد کردن خودرو و دیگر محصولات وارداتی،‌ افزود: با توجه به اینکه در شرایط اقتصاد مقاومتی به سرمی‌بریم باید به تولید داخلی و کیفیت‌بخشی به محصولات داخلی اهمیت بدهیم.

    صندوق توسعه ملی، منابع لازم را دراختیار خودروسازان قرار دهد

    سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در مسیر توسعه،گره‌گشا است و باید قوانین کسب و کار، قاچاق کالا، نظام بانکی، تعرفه‌ها و مشکل نقدینگی مورد توجه جدی قرار گیرد و صندوق توسعه ملی، منابع لازم را در اختیار خودرو سازان قرار دهد.

    عباسپور بااشاره به رونق بیشتر تولید قطعات خودرو در داخل کشور،تصریح کرد: برای توجه بیشتر و رونق تولید قطعات خودرو جلسه‌ای با انجمن قطعه‌سازان خودرو داشتیم که مطالبات سندیکای انجمن ارائه شد.

    بر اساس این گزارش، خودرو‌سازی دومین صنعت بزرگ و اشتغال‌زا دراقتصاد ایران است؛ می‌توان با ارائه تسهیلات بانکی به تولید‌کنندگان قطعات و کیفیت‌بخشی به خودرو داخلی این صنعت را همچنان در مسیر رو به‌ رشد قرار داد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو