فونیکسریمکسبهتام

مدیر راهداری استان زنجان:

۲۸ راهدارخانه زمستانی در استان زنجان مستقر می‌شود

عصر خودرو: مدیر راهداری استان زنجان از استقرار راهدارخانه‌ها در ۲۸ نقطه این استان خبر داد و گفت: نیروهای راهداری از ابتدای آبان‌ماه در آماده باش قرار می‌گیرند.

۲۸ راهدارخانه زمستانی در استان زنجان مستقر می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، جواد یوسفی اظهار داشت: در 28 نقطه از استان زنجان راهدارخانه‌ها مستقر هستند که در طول سال فعال بوده اما با شروع فصل سرما فعالیت آن‌ها تشدید می‌شود.

    وی ابراز کرد: طرح زمستانی راهدارخانه‌ها به شکل رسمی از 15 آذرماه آغاز می‌شود ولی با توجه به شرایط جوی استان زنجان، از ابتدای آبان‌ماه راهدارخانه‌ها برای آمادگی در هنگام بارش برف یا سایر خدمات تجهیز می‌شوند.

    مدیر راهداری راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به آماده‌سازی تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری گفت: از ابتدای آبان‌ماه ماشین‌آلات و نیروها در راهدارخانه‌های استان زنجان در 28 نقطه مستقر می‌شوند.

    وی تعداد دستگاه‌ها و ماشین‌آلات سبک و سنگین اداره راه و شهرسازی را 226 دستگاه برشمرد و افزود: تعدادی از دستگاه‌های این اداره برای امسال نوسازی شده است.

    یوسفی بیان کرد: هشت دستگاه ماشین‌آلات مستعمل به فروش رسید و 9 دستگاه شامل ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین، سواری و سواری کمکدار خریداری و جایگزین خودورها و ماشین‌آلات فرسوده شد.

    وی با اشاره به آماده‌سازی راهدارخانه‌ها ابراز کرد: امسال راهدارخانه جدیدی در استان اضافه نشده اما تعدادی از ساختمان‌های نیمه‎‌کاره تکمیل و تعمیرات لازم انجام شده است.

    مدیر راهداری راه و شهرسازی استان زنجان خاطرنشان کرد: کارگاه‌های جاده‌ای نیز با اجرای طرح زمستانی برچیده می‌شود تا مشکلی برای تردد و عبور و مرور خودروها به وجود نیاید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط